МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Доручення.Я, Андрійчук I.A., доручаю Полянко Т.Л. одержати у касира коледжу належну мені зарплату за вереснь 2009 р. 17.09.2010 р. Андрійчук I.A.
Завдання 3. Оформіть документ, у якому Смалюк Інна Миколаївна просить надати їй відпустку з 10 до 20 жовтня 2010 року у зв'язку з сімейними обставинами.
Завдання 4. Відредагуйте речення. Запишіть правильні варіанти. 1. Я, Зеленко Н.О., народшіася 22.09.1979р. вм. Лубни Полтавської області. 2. На протязі 1986-95рр. навчалася у середній школі № їм. Лубни. 3. У 1997р. поступила в НПУ імені Драгоманова. Завдання 5.Відредагуйте текст документа, допишіть відсутні відомості. Характеристика на Яременко Наталію Яківну, студентку природничо-географічного факультету Національного Педагогічного Університету імені М.П. Драгоманова Наталія Яківна є сумлінною студенткою. 10.09.10 Завдання 6. Зі слів, поданих у дужках, виберіть те, яке, на вашу думку, є найдоцільнішим у конкретному реченні. Головуючий (відчинив, відкрив, розкрив, розгорнув) чергове засідання профспілкових зборів. 2. Сьогодні по телебаченню виступатиме (нинішній, чинний, діючий, теперішній, існуючий) президент. 3. Я (рахую, вважаю, гадаю), що проект реконструкції старої частини міста затвердять. 4. (Відношення, відносини, взаємини, стосунки) цих двох керівників складалися протягом кількох років. 5. Безперечно, що ці два факти не можна (зв'язувати, пов'язувати, з'єднувати, поєднувати). 6. Зазначену суму треба негайно (перерахувати, перевести, переказати, передати) на наш розрахунковий рахунок. 7. У цих документах (зустрічаються, трапляються, попадаються) грубі граматичні помилки. 8. (Уздовж, на протязі, уподовж, протягом, упродовж) усієї подорожі нас жодного разу не потурбували. 9. На адресу фірми (прийшло, пос-тупшго, надійшло, прибуло) термінове повідомлення. 10. В університеті я (одержав, здобув, отримав, набув, дістав) вищу освіту. 11. Комп'ютери в нашому офісі (знаходяться, містяться, перебувають, розташовані) у великій наріжній кімнаті. Завдання 7. Виконайте тестові завдання.
1. Етикет — це: а) правила поведінки людей; б) зовнішній прояв відносин між людьми, культури особистості; в) правила поведінки і спілкування людей у суспільстві; зовнішній прояв відносин між людьми, культури особистості; г) ставлення до іншої людини.
2. Мовленнєвий службовий етикет — це: а) правила мовленнєвої поведінки на роботі; б) сукупність термінів, які вживаються в певній галузі науки чи діяльності людини; в) професійні слова і вислови; г) сукупність мовних норм.
3. Бесіда і нарада будуються на трьох основних типах стосунків: а) начальник — підлеглий, підлеглий — начальник, партнер -партнер; б) начальник — партнер, підлеглий — партнер, начальник -підлеглий; в) партнер — підлеглий, підлеглий — партнер, підлеглий -начальник; г) підлеглий — начальник, партнер — партнер.
4. Вкажіть, які існують види дистанції між співрозмовниками. а) інтимна, особиста, соціальна, офіційна; б) неофіційна, особиста, офіційна; в) не існує видів дистанції між співрозмовниками; г) офіційна, неофіційна.
5. Які є види ділових бесід? а) кадрові та проблемні; б) кадрові та службові; в) службові та проблемні; г) службові та особисті. Завдання 8.Виконайте тести.
1. Поздоровлення, вітання, співчуття слід висловлювати: 1) телефоном; 2) особисто або листом; 3) через секретаря; 4) письмово.
2. Стандартна послідовність фраз у зверненні до незнайомої людини може мати таку послідовність: 1) Щиро вдячний за...; Добрий день!; Чи не могли б Ви сказати...; 2) Вибачте, що затримую Вас; Скажіть, будь ласка...; Добрий день! 3) Добрий день!; Будьте ласкаві, скажіть...; Щиро дякую Вам; 4) Скажіть, будь ласка... Добрий день...
3. Можна висловити власний погляд, скориставшись такою фразою: 1) я рахую, що цю книжку варто придбати; 2) я вважаю, що цю книжку варто придбати; 3) я пропоную вам придбати цю книжку; 4) я думаю, це того варто.
4. Відповідь на зауваження може бути такою: 1) вибачення, подяка, співчуття; 2) заперечення, розрада, згода; 3) вибачення, заперечення, з'ясування; 4) заперечення, згода.
5. Найкраща цінність оратора: 1) не тільки сказати те, що потрібно, але й не казати того, чого не треба; 2) не тільки сказати те, що потрібно, але й сказати те, чого не треба; 3) говорити багато; 4) говорити стисло. 6. Щоб утримувати увагу слухачів, потрібно: 1) говорити надто голосно; 2) говорити тихо; 3) пристосовувати свій голос до тієї обстановки, де відбувається спілкування; 4) змінювати інтонацію кожні п'ять хвилин.
Методичне забезпечення: 1. Бондарчук К.С. Українська мова. — К., 2005. — 288 с. 2. Глущик С. В., Дияк О. В., Шевчук С. В. Сучасні ділові папери: Навчальний посібник — К.: А.С.К., 2003. — 400 с. 3. Зубков М. Сучасна українська ділова мова. 2-ге вид., доповнене. — X.: Торсінг, 2002.— 448 с. 4. Пентилюк М.І. Культура мови і стилістика: Пробний підруч. для гімназій гуманіт. профілю. — К.: Вежа, 1994.— 240 с. 5. Український правопис / HAH України, Ін-т мовознавства ім. О.О.Потебні; Інститут української мови. Стереотип, вид. — К.: Наук, думка, 2002. - 240 с. 7. Шевчук С. В. Ділове мовлення: Підручник. — К.: Літера ЛТД, 2003. - 480 с. 8. Ющук І. П. Практичний довідник з української мови. -К.: Освіта, 2000-254 с. Читайте також:
|
||||||||
|