Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Доручення.

Я, Андрійчук I.A., доручаю Полянко Т.Л. одержати у касира коледжу належну мені зарплату за вереснь 2009 р.

17.09.2010 р. Андрійчук I.A.

 

Завдання 3. Оформіть документ, у якому Смалюк Інна Мико­лаївна просить надати їй відпустку з 10 до 20 жовтня 2010 року у зв'язку з сімейними обставинами.

 

Завдання 4. Відредагуйте речення. Запишіть правильні варіанти.

1. Я, Зеленко Н.О., народшіася 22.09.1979р. вм. Лубни Полтавської області.

2. На протязі 1986-95рр. навчалася у середній школі № їм. Лубни.

3. У 1997р. поступила в НПУ імені Драгоманова.

Завдання 5.Відредагуйте текст документа, допишіть відсутні відомості.

Характеристика

на Яременко Наталію Яківну,

студентку природничо-географічного факультету

Національного Педагогічного Університету

імені М.П. Драгоманова

Наталія Яківна є сумлінною студенткою. 10.09.10

Завдання 6. Зі слів, поданих у дужках, виберіть те, яке, на вашу думку, є найдоцільнішим у конкретному реченні.

Головуючий (відчинив, відкрив, розкрив, розгорнув) чергове засідання профспілкових зборів. 2. Сьогодні по телебаченню виступатиме (нинішній, чинний, діючий, теперішній, існуючий) президент. 3. Я (рахую, вважаю, гадаю), що проект реконструкції старої частини міста затвердять. 4. (Відношення, відносини, взає­мини, стосунки) цих двох керівників складалися протягом кількох років. 5. Безперечно, що ці два факти не можна (зв'язувати, пов'язувати, з'єднувати, поєднувати). 6. Зазначену суму треба не­гайно (перерахувати, перевести, переказати, передати) на наш розрахунковий рахунок. 7. У цих документах (зустрічаються, трапляються, попадаються) грубі граматичні помилки. 8. (Уздовж, на протязі, уподовж, протягом, упродовж) усієї подорожі нас жодного разу не потурбували. 9. На адресу фірми (прийшло, пос-тупшго, надійшло, прибуло) термінове повідомлення. 10. В універ­ситеті я (одержав, здобув, отримав, набув, дістав) вищу освіту. 11. Комп'ютери в нашому офісі (знаходяться, містяться, пере­бувають, розташовані) у великій наріжній кімнаті.

Завдання 7. Виконайте тестові завдання.

 

1. Етикет — це:

а) правила поведінки людей;

б) зовнішній прояв відносин між людьми, культури особистості;

в) правила поведінки і спілкування людей у суспільстві; зовнішній прояв відносин між людьми, культури особистості;

г) ставлення до іншої людини.

 

2. Мовленнєвий службовий етикет — це:

а) правила мовленнєвої поведінки на роботі;

б) сукупність термінів, які вживаються в певній галузі науки чи діяльності людини;

в) професійні слова і вислови;

г) сукупність мовних норм.

 

3. Бесіда і нарада будуються на трьох основних типах стосунків:

а) начальник — підлеглий, підлеглий — начальник, партнер -партнер;

б) начальник — партнер, підлеглий — партнер, начальник -підлеглий;

в) партнер — підлеглий, підлеглий — партнер, підлеглий -начальник;

г) підлеглий — начальник, партнер — партнер.

 

4. Вкажіть, які існують види дистанції між співрозмовниками.

а) інтимна, особиста, соціальна, офіційна;

б) неофіційна, особиста, офіційна;

в) не існує видів дистанції між співрозмовниками;

г) офіційна, неофіційна.

 

5. Які є види ділових бесід?

а) кадрові та проблемні;

б) кадрові та службові;

в) службові та проблемні;

г) службові та особисті.

Завдання 8.Виконайте тести.

 

1. Поздоровлення, вітання, співчуття слід висловлювати:

1) телефоном;

2) особисто або листом;

3) через секретаря;

4) письмово.

 

2. Стандартна послідовність фраз у зверненні до незнайомої людини може мати таку послідовність:

1) Щиро вдячний за...; Добрий день!; Чи не могли б Ви сказати...;

2) Вибачте, що затримую Вас; Скажіть, будь ласка...; Добрий день!

3) Добрий день!; Будьте ласкаві, скажіть...; Щиро дякую Вам;

4) Скажіть, будь ласка... Добрий день...

 

3. Можна висловити власний погляд, скориставшись такою фразою:

1) я рахую, що цю книжку варто придбати;

2) я вважаю, що цю книжку варто придбати;

3) я пропоную вам придбати цю книжку;

4) я думаю, це того варто.

 

4. Відповідь на зауваження може бути такою:

1) вибачення, подяка, співчуття;

2) заперечення, розрада, згода;

3) вибачення, заперечення, з'ясування;

4) заперечення, згода.

 

5. Найкраща цінність оратора:

1) не тільки сказати те, що потрібно, але й не казати того, чого не треба;

2) не тільки сказати те, що потрібно, але й сказати те, чого не треба;

3) говорити багато;

4) говорити стисло.

6. Щоб утримувати увагу слухачів, потрібно:

1) говорити надто голосно;

2) говорити тихо;

3) пристосовувати свій голос до тієї обстановки, де відбувається спілкування;

4) змінювати інтонацію кожні п'ять хвилин.

 

Методичне забезпечення:

1. Бондарчук К.С. Українська мова. — К., 2005. — 288 с.

2. Глущик С. В., Дияк О. В., Шевчук С. В. Сучасні ділові папери: Навчальний посібник — К.: А.С.К., 2003. — 400 с.

3. Зубков М. Сучасна українська ділова мова. 2-ге вид., доповнене. — X.: Торсінг, 2002.— 448 с.

4. Пентилюк М.І. Культура мови і стилістика: Пробний підруч. для гімназій гуманіт. профілю. — К.: Вежа, 1994.— 240 с.

5. Український правопис / HAH України, Ін-т мовознавства ім. О.О.Потебні; Інститут української мови. Стереотип, вид. — К.: Наук, думка, 2002. - 240 с.

7. Шевчук С. В. Ділове мовлення: Підручник. — К.: Літера ЛТД, 2003. - 480 с.

8. Ющук І. П. Практичний довідник з української мови. -К.: Освіта, 2000-254 с.


Читайте також:

  1. Поняття та основні елементи договору доручення. Права та обов’язки повіреного та довірителя




Переглядів: 1849

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Укладання фахової документації | Словники

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.