МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Скасування державної реєстрації та ліквідація суб'єкта господарювання (ст. 247 – 248 ГК).Ця санкція застосовується до суб'єкта підприємницької діяльності що є юридичною особою, у таких випадках: · визнання недійсними або такими, що суперечать законодавству, установчих документів; · провадження діяльності, що суперечить установчим документам та законодавству; · несвоєчасного повідомлення суб'єктом підприємницької діяльності про зміну його назви, організаційної форми, форми власності та місцезнаходження; · визнання суб'єкта підприємницької діяльності банкрутом (у випадках, передбачених законодавством); · неподання протягом року до органів державної податкової служби податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності згідно із законодавством. Якщо суб'єктом підприємництва є фізична особа, то скасування її державної реєстрації здійснюється органом державної реєстрації на підставі рішення суду (господарського суду) у разі: · здійснення діяльності, що суперечить законодавству; · несвоєчасного повідомлення підприємцем-громадянином про зміну свого постійного або тимчасового місця проживання; · непредставлення протягом року до органів державної податкової служби податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності згідно із законодавством. Зазначені переліки підстав скасування державної реєстрації мають вичерпний характер і не підлягають розширеному тлумаченню. Скасування державної реєстрації суб'єкта господарювання провадиться за рішенням суду, що є підставою для ліквідації даного суб'єкта господарювання відповідно до ст. 59 ГК. Ліквідація суб'єкта господарювання у зв'язку із скасуванням його державної реєстрації за порушення закону здійснюється в порядку, встановленому статтями 60, 61 ГК. Також примусова ліквідація відбувається у разі скасування ліцензій, якщо вся діяльність господарської організації ліцензується; визнання суб'єкта підприємницької діяльності банкрутом, якщо після погашення його боргів у нього не залишилося майна, необхідного для продовження своєї попередньої діяльності. ІІ. Адміністративно-майновимисанкціями є передбачені законом заходи майнового впливу на порушника, що застосовуються компетентними державними органами (щодо конфіскації – судом) у передбачених законом випадках. До таких санкцій належать: 1) Адміністративно-господарський штраф (ст. 241 ГК) – це грошова сума, що сплачується суб'єктом господарювання до відповідного бюджету у разі порушення ним встановлених правил здійснення підприємницької діяльності. Ознаки господарсько-адміністративного штрафу: застосовується: · лише у вертикальних відносинах; · за постановою компетентних органів (антимонопольних – за порушення антимонопольного та конкурентного законодавства, санітарно-епідеміологічної служби – за порушення санітарно-епідеміологічних вимог, державних органів контролю за цінами – за порушення державної дисципліни цін і т. ін.; · без дотримання претензійного порядку; · за наявності лише протиправної поведінки (фактична підстава). · юридична підстава – закон. Форми господарсько-адміністративного штрафу: · у процентному або кратному відношенні до суми порушення; · у певній кількості неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Розмір і порядок стягнення адміністративно-господарських штрафів, а також перелік порушень, за які із суб'єкта господарювання стягується штраф, передбачені рядом нормативно-правових актів. Так згідно зі ст. 52 Закону України «Про захист економічної конкуренції» органи Антимонопольного комітету України накладають на об'єднання, суб'єктів господарювання наприклад, за зловживання монопольним (домінуючим) становищем штрафи у розмірі до десяти відсотків доходу (виручки) суб'єкта господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф тощо. Особливістю адміністративно-господарського штрафу є те, що його застосування не виключає одночасного застосування інших адміністративно-господарських санкцій. 2) Безоплатне вилучення прибутку (доходу)(ст. 240 ГК).Прибуток (дохід), одержаний суб'єктом господарювання внаслідок порушення встановлених законодавством правил здійснення підприємницької діяльності, а також суми прихованого (заниженого) прибутку (доходу) чи суми податку, несплаченого за прихований об'єкт оподатковування, підлягають вилученню в дохід відповідного бюджету в порядку, встановленому законом. Наприклад, згідно з ч. 2 ст. 75 Закону України «Про телекомунікації»[126] прибуток, отриманий оператором, провайдером телекомунікацій внаслідок діяльності без повідомлення національної комісії та/або ліцензії, дозволу на використання номерного ресурсу, порушення встановлених національною комісією тарифів, вилучається в судовому порядку і спрямовується до Державного бюджету України тощо.
|
||||||||
|