Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






УДК 159.9(075.8)

Нельга О. В. Теорія етносу. — К., 1997.

Павленко Ю. Історія світової цивілізації. — К., 1996.

Петров В. Походження українського народу. — К., 1992.

Попова Г. М. Соціологія: Пропедевтичний курс. — К., 1996.

Соціологія. Короткий енциклопедичний словник. /Укл.: В.І. Волович, В.І. Тарасенко та ін. — К., 1998.

Суспільні закони та їх дія. — К., 1995.

Запитання для самоконтролю

1. Окресліть основні, найбільш характерні риси суспільства.

2. Що таке спосіб виробництва?

3. Що таке суспільні відносини і які є види суспільних відносин?

4. Хто і коли запропонував поняття "суспільно-економічна формація"?

5. Що таке соціальна практика і в яких видах вона здійснюється?

6. У чому полягає специфіка суспільних закономірностей?

7. Що таке соціальна група, які її характерні риси та види?

8. Чим відрізняються страти від класів?

9. Що таке сім'я, які її історичні форми та соціальні функції?

10. У чому полягає специфіка національних відносин?

11. Які є точки зору щодо критеріїв суспільного прогресу?

Дискусійні питання

1. Яке тлумачення сутності співвідношення суспільного буття і суспільної свідомості є сучасним?

2. Чим суттєво відрізняється матеріальне і духовне виробництва?

3. Основні підходи до осягнення суспільства як системи?

4. Як змістовно співвідносяться поняття "спілкування" та "суспільні відносини"?

5. Який смисл необхідно вкладати в поняття "соціальні відносини"?

6. У чому полягає сутність співвідношення понять "класи", "соціальні верстви", "стани", "касти"?

7. Підходи до визначення поняття "етнос".

8. Які визначення поняття нації є найбільш продуктивними?

9. У чому полягає проблема співвідношення понять "менталітет" і "ментальність"?

10. Сучасність та перспективи української нації.

11. Проблема критеріїв суспільного прогресу.

 

 

УДК 159.9(075.8)

ББК 88я73

В 18

 

Затверджено Міністерством освіти і науки України

як підручник для студентів психологічних і педагогічних спеціальностей

(Лист МОН України № .................)

 

Р е ц е н з е н т и :

В. П. Москалець, доктор психологічних наук, професор

В. В. Рибалка, доктор психологічних наук, професор

 

В18

Варій М. Й. Загальна психологія: Підручник / Для студ. психол. і пе­да­гог. спеціальностей. – 2-ге видан., випр. і доп. – К.: «Центр науково-методичної літератури». – Львів: Край, 2006. – 968 с.

 

 

У підручнику висвітлено всі головні аспекти загальної психології в обсязі, необхідному для підготовки професіональних психологів і педагогів.

Викладення навчального матеріалу має проблемно-дослідницький характер, що дає студентові змогу не лише розширити свої уявлення про психологічну науку, а й активізувати свою пізнавальну діяльність. Водночас у написанні підручника автор дотримувався власної психоенергетичної концепції психіки та психічного і побудованої на її основі психологічної структури особистості.

 


Читайте також:

  1. УДК 159.9(075.8)




Переглядів: 578

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Що прочитати? | УДК 159.9(075.8)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.