Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Schreiben Sie die folgenden Substantive im Plural.

1. der Garten, der Tisch, der Sieg, der Mann, der Wille, der Vogel, die Mutter, der Student, die Leistung, die Uhr, das Auge, der Lehrer, das Cafe, die Kamera, das Spiel, das Gebirge, der Held, die Schwester, der Fachmann, der Kasus, das Jahr, das Land, die Nacht, das Volk, das Buch.

2. Schreiben Sie die folgenden Sätze im Plural.

1. Die Vorlesung verläuft interessant.

2. Das Zimmer ist hell und hoch.

3. Er ist Arzt.

4. Sie will Lehrerin werden.

5. Dieser Mann arbeitet hier.

6. Dieses Dorf ist klein.

7. An der Wand hängt ein Plakat.

8. Auf dem Tisch liegen ein Bleistift, eine Zeitung, ein Lineal.

9. Im Kleiderschrank hängen mein Mantel, mein Anzug, mein Hemd.

10. Das ist ein schweres Thema, ich brauche eine Konsultation.

§10. Präsens (теперішній час)

Теперішній час утворюється від основи дієслова і особових закінчень:

Präsens = основа дієслова + особові закінчення.

Singular Plural

ich -e wir -en

du -(e)stihr -(e)t

er sie -en

sie -(e)tSie -en

es

 

ich sagewirsagen

du sagstihr sagt

er sie sagen

sie sagtSie sagen

es

Сильні дієслова з кореневими голосними а, au, о у 2-ій і 3-ій особах однини приймають умляут:

ich fahre laufewirfahren laufen

du fährst läufstihr fahrt lauft

er sie fahren laufen

sie fährt läuftSie fahren laufen

es

Сильні дієслова з кореневими голосним езмінюються у 2-ій і 3-ій особах однини на і або іе:

ich sehe nehmewir sehen nehmen

du siehst nimmstihr seht nehmt

er sie sehen nehmen

sie sieht nimmtSie sehen nehmen

es

Виняток: gehen, stehen, heben.


Читайте також:

  1. Bestimmen Sie den Deklinationstyp der folgenden Substantive, deklinieren Sie die Substantive.
  2. Bilden Sie den Imperativ in der 2. Person Plural.
  3. K 23. Tauschen Sie die Assoziagramme und beschreiben Sie die Merkmale des schlechten und guten Wetters.
  4. VI. Put these sentences into the plural.




Переглядів: 753

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІ тип – суфікс –en | Відмінювання допоміжних дієслів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.