МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Bilden Sie Satzfragen.1. Helene ist müde. Ist Helene müde? 2.Daniel kommt heute später. 3. Justus wollte noch in die Bibliothek gehen. 4. Wir haben keinen Zucker mehr. 5. Die Firma sucht eine Sekretärin. 6. Silvia konnte nicht kommen. Welche Antwort passt? Kreuzen Sie an. 1. Wohin geht Sabine? a. In die Bibliothek. b. Aus der Bibliothek. 2. Was isst Peter? a. Sportler. b. Eine Banane. 3. Wie alt ist dein Opa? a. 77. b. Gut. 4. Wann kommt Tanja? a. Nach der Prüfung. b. Schnell. 5. Was liest Gabi? a. Ein Buch. b. Den Kuchen. 6. Wie ist deine Lehrerin? a. Sie isst nichts. b. Sie ist ganz nett.
Заперечення у реченні (Der Verneinungssatz) На відміну від української мови в німецькому реченні може бути лише одне заперечення. Найчастіше функцію заперечення бере на себе частка nicht. Вона ставиться безпосередньо перед тим словом, яке вона заперечує або в кінці речення. Nicht alle Schüler sprechen gut deutsch. Morgen fahren wir noch nicht. Якщо заперечується складний присудок, то частка nicht стоїть перед його останньою частиною. Das Mädchen war noch nicht reisefertig. У фунції заперечення виступають також заперечні займенники і прислівники: niemand (ніхто), niemals (ніколи), nirgends (ніде), nichts (ніщо), weder – noch (ні – ні). Niemand kommt zur Stunde spät. Якщо заперечується іменник, який в аналогічному стверджувальному реченні вживається з неозначеним артиклем або без нього, то використовується заперечний займенник kein (ніякий, ні один, жоден). Keinстоїть перед іменником і відмінюється разом з ним. Ich habe keinen Bruder. Antworten Sie, indem Sie verneinen. 1. Bist du krank? Nein, ich bin nicht krank. 2.Wohnt ihr in Ulm? 3. Ist das dein Auto? 4. Willst du mitkommen? 5. Arbeitet Gabi in der Redaktion? 6. Bist du verheiratet? 2. Verneinen Sie die Sätze. 1. Isabel lernt. 2. Der Hund bellt. 3. Wir freuen uns. 4. Hanna wartet. 5. Der Zug kommt. 6. Ich kaufe das Buch. 7. Das Kind schläft. 8. Die Schuhe passen. 9. Es regnet. 10. Wir arbeiten. 11. Der Wecker klingelt. 12. Wir fahren in Urlaub. Читайте також:
|
||||||||
|