Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



До гл. 2.5

1.Охарактеризуйте загальні уявлення про світло та основні світло­
технічні поняття.

2. Охарактеризуйте природне освітлення виробничих приміщень.

3. Охарактеризуйте штучне освітлення виробничих приміщень.

До гл. 2.6

і. Охарактеризуйте основні характеристики та класи шумів.

2. Охарактеризуйте дію шуму на людину.

3. Охарактеризуйте нормування та вимірювання параметрів шуму.

4. Охарактеризуйте методи захисту від шуму.

5. Охарактеризуйте захист від ультра- та інфразвуку.

До гл. 2.7

1. Охарактеризуйте основні визначення, параметри та категорії
вібрації.

2. Охарактеризуйте вплив вібрації на людину.

3. Охарактеризуйте методи гігієнічної оцінки та принципи норму­
вання параметрів виробничої вібрації.

4. Охарактеризуйте методи захисту від вібрації.

До гл. 2.8

1. Охарактеризуйте основні параметри електромагнітних полів.

2. Охарактеризуйте дію на людину електромагнітних випроміню­
вать радіочастотного діапазону.

3. Охарактеризуйте принципи нормування параметрів електромаг­
нітних випромінювань.

4. Охарактеризуйте методи захисту від електромагнітних випромі­
нювань.

До гл. 2.9

1. Охарактеризуйте випромінювання, що відносяться до оптично­
го діапазону.

2. Охарактеризуйте інфрачервоні випромінювання: параметри,
вплив на людину, нормування та методи захисту.

3. Охарактеризуйте ультрафіолетові випромінювання: параметри,
вплив на людину, нормування та методи захисту.

4. Охарактеризуйте лазерні випромінювання: параметри, біологіч­
на дія, нормування та вимоги безпеки під час роботі з ОКГ.


До гл. 2.10

1. Охарактеризуйте загальні положення та параметри іонізуючих
випромінювань.

2. Охарактеризуйте біологічну дію іонізуючих випромінювань.

3. Охарактеризуйте нормування параметрів іонізуючих випромі­
нювань.

4. Охарактеризуйте методи захисту від іонізуючих випромінювань.

ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ, ЗНАННЯ І УМІННЯ

Лабораторні роботи:

1. Дослідження мікроклімату в робочій зоні.

2. Дослідження ефективності захисту від інфрачервоних випромі­
нювань.

3. Дослідження забруднення повітря робочої зони шкідливими
газами, парами та пилом.

4. Дослідження ефективності роботи вентиляційних пристроїв.

5. Дослідження ефективності природного освітлення виробничих
приміщень.

6. Дослідження ефективності штучного освітлення виробничих
приміщень.

7. Дослідження параметрів шуму та методів шумозахисту.

8. Дослідження параметрів вібрації та методів віброзахисту.

9. Дослідження параметрів електромагнітних полів та ефективно­
сті захисних екранів.

Знання:

• поняття «виробнича санітарія» та «гігієна праці», фактори, що
обумовлюють санітарно-гігієгічні умови праці;

• мікроклімат та його вплив на організм людини;

• гігієнічна класифікація шкідливих речовин за характером дії на
організм людини та класи небезпечності шкідливих речовин;

• основні методи профілактики отруєнь та професійних захворю­
вань;

• гігієнічне нормування забруднення повітря шкідливими речови­
нами;

• основні правила першої допомоги при отруєннях;

• поняття «вентиляція», «кондиціонування повітря»;

• класифікація вентиляційних систем та їх призначення, організа­
ція повітрообміну в приміщенні, схеми вентиляції;


• види виробничого освітлення, його значення;

• вимоги санітарних норм до виробничого освітлення;

• системи штучного освітлення, обмеження щодо їх використання;

• параметри звукового поля — звуковий тиск, сила звуку, частота,
логарифмічні рівні сили звуку і рівні звуку;

• межі сприймання шумів органами слуху людини;

• дія шуму на організм людини;

• класифікація методів захисту від шуму;

• види вібрацій, їх параметри та вплив на організм людини;

• нормування вібрацій та загальні методи захисту;

• вплив електромагнітних полів на людину, методи захисту від
електромагнітних полів;

• види і джерела іонізуючих випромінювань;

• соматичні та генетичні наслідки радіаційного опромінення;

• гігієнічне нормування радіаційного опромінення;

• поглинута та еквівалента дози, одиниці виміру, зв'язок;

• загальні заходи і засоби захисту від іонізуючих випромінювань.
Уміння:

 

• оцінити відповідність санітарно-гігієнічних умов праці нормам;

• обгрунтувати раціональні методи нормалізації умов праці в кон­
кретній виробничій ситуації;

• проаналізувати умови праці за шкідливими факторами;

• вибрати заходи обмеження надходження шкідливих речовин у
повітря робочої зони;

• контролювати дотримання вимог виробничої санітарії;

• провести інструктажі на робочому місці з питань захисту від
шкідливих факторів.


Розділ 3. ОСНОВИ БЕЗПЕКИ ВИРОБНИЦТВА




Переглядів: 528

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ | Загальні вимоги безпеки до виробничого обладнання та технологічних процесів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.