МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
До гл. 2.51.Охарактеризуйте загальні уявлення про світло та основні світло 2. Охарактеризуйте природне освітлення виробничих приміщень. 3. Охарактеризуйте штучне освітлення виробничих приміщень. До гл. 2.6 і. Охарактеризуйте основні характеристики та класи шумів. 2. Охарактеризуйте дію шуму на людину. 3. Охарактеризуйте нормування та вимірювання параметрів шуму. 4. Охарактеризуйте методи захисту від шуму. 5. Охарактеризуйте захист від ультра- та інфразвуку. До гл. 2.7 1. Охарактеризуйте основні визначення, параметри та категорії 2. Охарактеризуйте вплив вібрації на людину. 3. Охарактеризуйте методи гігієнічної оцінки та принципи норму 4. Охарактеризуйте методи захисту від вібрації. До гл. 2.8 1. Охарактеризуйте основні параметри електромагнітних полів. 2. Охарактеризуйте дію на людину електромагнітних випроміню 3. Охарактеризуйте принципи нормування параметрів електромаг 4. Охарактеризуйте методи захисту від електромагнітних випромі До гл. 2.9 1. Охарактеризуйте випромінювання, що відносяться до оптично 2. Охарактеризуйте інфрачервоні випромінювання: параметри, 3. Охарактеризуйте ультрафіолетові випромінювання: параметри, 4. Охарактеризуйте лазерні випромінювання: параметри, біологіч До гл. 2.10 1. Охарактеризуйте загальні положення та параметри іонізуючих 2. Охарактеризуйте біологічну дію іонізуючих випромінювань. 3. Охарактеризуйте нормування параметрів іонізуючих випромі 4. Охарактеризуйте методи захисту від іонізуючих випромінювань. ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ, ЗНАННЯ І УМІННЯ Лабораторні роботи: 1. Дослідження мікроклімату в робочій зоні. 2. Дослідження ефективності захисту від інфрачервоних випромі 3. Дослідження забруднення повітря робочої зони шкідливими 4. Дослідження ефективності роботи вентиляційних пристроїв. 5. Дослідження ефективності природного освітлення виробничих 6. Дослідження ефективності штучного освітлення виробничих 7. Дослідження параметрів шуму та методів шумозахисту. 8. Дослідження параметрів вібрації та методів віброзахисту. 9. Дослідження параметрів електромагнітних полів та ефективно Знання: • поняття «виробнича санітарія» та «гігієна праці», фактори, що • мікроклімат та його вплив на організм людини; • гігієнічна класифікація шкідливих речовин за характером дії на • основні методи профілактики отруєнь та професійних захворю • гігієнічне нормування забруднення повітря шкідливими речови • основні правила першої допомоги при отруєннях; • поняття «вентиляція», «кондиціонування повітря»; • класифікація вентиляційних систем та їх призначення, організа • види виробничого освітлення, його значення; • вимоги санітарних норм до виробничого освітлення; • системи штучного освітлення, обмеження щодо їх використання; • параметри звукового поля — звуковий тиск, сила звуку, частота, • межі сприймання шумів органами слуху людини; • дія шуму на організм людини; • класифікація методів захисту від шуму; • види вібрацій, їх параметри та вплив на організм людини; • нормування вібрацій та загальні методи захисту; • вплив електромагнітних полів на людину, методи захисту від • види і джерела іонізуючих випромінювань; • соматичні та генетичні наслідки радіаційного опромінення; • гігієнічне нормування радіаційного опромінення; • поглинута та еквівалента дози, одиниці виміру, зв'язок; • загальні заходи і засоби захисту від іонізуючих випромінювань.
• оцінити відповідність санітарно-гігієнічних умов праці нормам; • обгрунтувати раціональні методи нормалізації умов праці в кон • проаналізувати умови праці за шкідливими факторами; • вибрати заходи обмеження надходження шкідливих речовин у • контролювати дотримання вимог виробничої санітарії; • провести інструктажі на робочому місці з питань захисту від Розділ 3. ОСНОВИ БЕЗПЕКИ ВИРОБНИЦТВА
|
||||||||
|