Викладач: Шмакова М. М.
Мета заняття:
Ø Ознайомити студентів з історією розвитку науки про ВНД, законами вищої нервової діяльності, дати знання про типи вищої нервової діяльності дітей.
Ø Розвинути уявлення про умовні та безумовні рефлекси, механізм утворення умовних рефлексів.
Ø Виховувати бережливе ставлення до здоров’я, навички здорового способу життя.
Забезпечення заняття: портрети Павлова, Сєченова, додаткова література.
Література: О.Л.Петришина «Анатомія, фізіологія, гігієна дітей молодшого шкільного віку» § 10-15
Структура заняття
1.Організація студентів.
2.Актуалізація опорних знань студентів /додаток/.
3.Повідомлення теми, формулювання мети та основних завдань.
4.Мотивація навчальної діяльності.
5.Сприймання та усвідомлення студентами нового матеріалу.
6.Узагальнення та систематизація знань студентів.
7.Підведення підсумків, домашнє завдання (завдання для самостійної роботи).
План
1.Коротка історія розвитку науки про вищу нервову діяльність.
2.Умовні і безумовні рефлекси.
3.Механізм утворення умовного рефлексу.
4.Гальмування умовних рефлексів.
5.Поняття про аналітико-синтетичну діяльність.
6.Закони вищої нервової діяльності, сформульовані І.П.Павловим.
Основні поняття:вища нервова діяльність, поведінка людини,
психічна діяльність, рефлекс, безумовний рефлекс, умовний рефлекс, безумовний подразник, умовний подразник, тимчасовий зв'язок, гальмування, аналітико-синтетична діяльність.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|