Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Викладач: Шмакова М. М.

Мета заняття:

Ø Ознайомити студентів з історією розвитку науки про ВНД, законами вищої нервової діяльності, дати знання про типи вищої нервової діяльності дітей.

Ø Розвинути уявлення про умовні та безумовні рефлекси, механізм утворення умовних рефлексів.

Ø Виховувати бережливе ставлення до здоров’я, навички здорового способу життя.

Забезпечення заняття: портрети Павлова, Сєченова, додаткова література.

Література: О.Л.Петришина «Анатомія, фізіологія, гігієна дітей молодшого шкільного віку» § 10-15

Структура заняття

1.Організація студентів.

2.Актуалізація опорних знань студентів /додаток/.

3.Повідомлення теми, формулювання мети та основних завдань.

4.Мотивація навчальної діяльності.

5.Сприймання та усвідомлення студентами нового матеріалу.

6.Узагальнення та систематизація знань студентів.

7.Підведення підсумків, домашнє завдання (завдання для самостійної роботи).

 

План

1.Коротка історія розвитку науки про вищу нервову діяльність.

2.Умовні і безумовні рефлекси.

3.Механізм утворення умовного рефлексу.

4.Гальмування умовних рефлексів.

5.Поняття про аналітико-синтетичну діяльність.

6.Закони вищої нервової діяльності, сформульовані І.П.Павловим.

Основні поняття:вища нервова діяльність, поведінка людини,

психічна діяльність, рефлекс, безумовний рефлекс, умовний рефлекс, безумовний подразник, умовний подразник, тимчасовий зв'язок, гальмування, аналітико-синтетична діяльність.




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навчально–методична картка заняття | Коротка історія розвитку науки про вищу нервову діяльність

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.