Якщо резюме до роботодавця відправляється поштою, то доцільно його супроводити листом. Супровідний лист повинен бути коротким, складатися не більше, ніж з двох-трьох абзаців, але він повинен привернути увагу до Вас і показати Вашу цінність для роботи, на яку Ви претендуєте. Листи пишуться для відповіді на рекламне оголошення про вакансію, для супроводу анкет та резюме і т.д.
Супровідний лист має складатися з наступних елементів:
Вступ – повинен виконувати два завдання: по-перше, у ньому повинна бути визначена ціль листа, по-друге, він повинен зацікавити читача.
Головна частина зазвичай повинна вирішувати наступні задачі:
- стисло пояснити Вашу теперішню ситуацію з роботою;
- повідомити роботодавця, яка робота Вам потрібна і чому Ви зацікавилися цією вакантною посадою;
- привернути увагу до якихось моментів свого резюме чи додати щось, про що ви не повідомили у резюме;
- пояснити, якщо це необхідно, ті аспекти свого резюме або трудової біографії, які недостатньо описані і які, можливо, говорять не на Вашу користь;
- повідомити роботодавця, про особливі якості Вашої особистості для роботи, в якій Ви зацікавлені.
Зверніть увагу на загально прийняті правила щодо підготовки листа:
Використовуйте білий папір, формат А4.
Укажіть свою адресу у верхньому правому куті.
Укажіть назву компанії у верхньому лівому куті.
Завжди намагайтесь писати на ім’я конкретної людини і закінчуйте словами «З повагою».