МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
УРОК № 23 СОНАТАМета: Навчальна: ознайомити учнів з одним із найвідоміших творів Л. ван Бетховена — сонатою № 14 (І частина); закріпити розуміння учнями понять музичний образ, камерна музика, соната; Розвивальна: розвивати вміння учнів глибоко аналізувати і характери-зувати особливості музичного образу в його інтонаційному становленні та розвитку як відображення почуттів людини; розвивати навички втілення емоційно-образного змісту музичного твору в процесі його виконання; Виховна: формувати вдумливе ставлення до музичного мистецтва, виховувати естетичний смак. Музичний матеріал: соната № 14 (І частина) Л. ван Бетховена, «Соната для скрипки і чембало» М. Березовського, «Краплини мрії» М. Рожка. Наочні посібники: нотна хрестоматія, портрет Л. ван Бетховена; зображення пам'ятника М. Березовському в Глухові; іграшковий або дитячий музичний інструмент для ділової гри «Ланцюжок». Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія. Тип уроку: комбінований урок. ХІД УРОКУ Учні входять до класу під музичний супровід («Краплини мрії» М. Рожка). ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці) Мотивація навчальної діяльності Учитель. Як ви вважаєте, які з тем мистецтва можна назвати вічними? (Відповіді учнів.) Правильно, велику любов, щире кохання. Радість та горе, відчай та надія, піднесення та падіння, пристрасть та ніжність — усе це можна почути у творах, які прозвучать сьогодні на нашому уроці. Актуалізація опорних знань Ділова гра «Ланцюжок» Методичний коментар. Тема ділової гри — «Жанри камерно- інструментальної музики». Учням пропонується повторити основні терміни й поняття, які було засвоєно на попередніх уроках і буде застосовано на поточному. У пригоді вчителеві стануть іграшковий або дитячий музичний інструмент. Ведучий (учитель) називає певне поняття і передає іграшку першому учаснику, той відповідає і передає другому учаснику, ставлячи нове запитання. Другий учасник, у свою чергу, ставить запитання наступному учасникові гри, і в такий спосіб гра триває. Доцільно обрати «рятівників» з-поміж учнів із високим рівнем на-вчальних досягнень, до яких у разі необхідності можна звернутися по допомогу, передаючи їм іграшку зі словами «Допоможіть, будь ласка». Ключові поняття: камерна музика, елегія, ноктюрн, прелюдія, етюд. ОСНОВНА ЧАСТИНА
|
||||||||
|