Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Для компіляторів Borland C

#include <iostream.h>

#include <math.h>

int main()

{

double f, step, a, b, x;

int i, m;

cout<<”Уведіть початкове значення відрізку”<<endl;

cin>>a;

cout<<”Уведіть кінцеве значення відрізку”<<endl;

cin>>b;

cout<<”Уведіть число розбиття”<<endl;

cin>>m;

 

step =(b – a)/m; // визначаємо, з яким кроком змінюються значення x

x = a; // задаємо початкове значення x

for ( i = 0; i <=10; i++ )

{

f = x*sin( x ); // присвоюємо значенню y поточне значення x

cout <<"Значення функції f["<<x<<"]="<<f<<endl;

x = x + step; // змінюємо поточне значення аргументу на наступне

}

return 0;

}


Читайте також:

  1. Для компіляторів Borland C
  2. Для компіляторів Borland C
  3. Особливості звертання до динамічної пам'яті через функції Borland C




Переглядів: 354

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад | Варіанти завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.