МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Пам'ятайте про слухачівЕгоцентрична людина, виступаючи перед слухачами, має наміри дещо інші, ніж промовець, який своїм виступом прагне принести користь слухачам. Закоханий у себе оратор виступає перед аудиторією, щоб похизуватися, послухати самого себе, переконатися у значимості своєї персони. Його не цікавлять інтереси слухачів, їх бажання, проблеми. Він не намагається пояснити суть справи, залюбки вживає іноземні терміни і слова, що виражають абстрактні поняття, аби похизуватися своєю ерудицією. Коли виступає такий промовець, то складається враження, що він стоїть на трибуні не заради слухачів, а слухачі сидять у залі, щоб надати його особі важливості і блиску. Такі промовці, навіть якщо вони й гарно говорять, не користуються успіхом. їх не хвилюють власні виступи, вони не дбають про поглиблення змісту, насичення новою інформацією, щоб принести цим найбільшу користь людям. І навпаки, промовець, який не шкодує сил і часу, щоб зібрати найновіші дані для своєї лекції, намагається дібрати вдалі приклади, що ілюструють те чи інше твердження, неодмінно матиме успіх. Гарна промова чи лекція цікавитиме всіх. Здатність постійно дбати про слухачів і вміння поставити себе на їх місце - одна з найважливіших передумов успіху промовця. З цим тісно пов'язане і вміння стежити за реакцією в залі. Справжній промовець постійно спостерігає за реакцією аудиторії. Як дізнатися, чи цікавить слухачів те, що ви говорите? просто. Якщо в залі тиша, якщо слухачі сидять спокійно й уважно на вас дивляться, якщо дехто з них киває головою на знак згоди, то це означає, що ваш виступ проходить успішно. Якщо ж слухачі перешіптуються, крутяться на місцях, не дивляться па вас, позіхають, то це незаперечні ознаки втрати слухачами інтересу до виступу.
& ЛІТЕРАТУРА & Основна: 1. Білуха М.Т.Методологія наукових досліджень: Підручник для бакалаврів, магістрів і аспірантів економ. спец. вузів.- К.: АБУ, 2002.- 480с. 2. Голуб Ю. І. Основи наукових досліджень: Навчальний посібник.- Запоріжжя: ЗДУ, 2001.- 91с. 3. Ковальчук В.В. Основи наукових досліджень: Навч. посіб./ В.В.Ковальчук, Л.М.Моїсєєв.- Вид. 2-ге, перероб. і доп.- К.: ВД "Професіонал", 2004.- 208с. 4. Кушнаренко Н.М., Удалова В.К. Наукова обробка документів: Підручник.- К.: Вікар, 2003.-328 с. 5. Пілюшенко В.Л., Шкрабак І.В., Славенко Е.І. Наукове дослідження: організація, методологія, інформаційне забезпечення: Навчальний посібник.- К.: Лібра, 2004.-344 с. 6. Сидоренко В.К. Основи наукових досліджень: Навчальний посібник для вузів / В.К.Сидоренко, П.В.Дмитренко.-К.: Лібра, 2000.-260 с. 7. Філіпенко А.С. Основи наукових досліджень. Конспект лекцій: Посібник. – К.: Вікар, 2004.-208 с. 8. Цехмістрова Г.С.Основи наукових досліджень: Навч. посіб. для студ. вузів.- К.: Слово, 2003.- 240с. 9. Чорненький Я.Я.Українська мова (за професійним спрямуванням).Ділова українська мова: Навчальний посібник. К.: Слово, 2004. – 304 с. 10. Шейко В.М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: Підручн. для студ. вузів / В.М.Шейко, Н.М.Кушнаренко.- 4-те вид., виправ. доп. - К.: Знання, 2004.- 307с. 11. Проценко О.А., Хом’як Т.В. Наукова робота студента –літературознавця: Методичні вказівки для студентів філологічного факультету/ Запоріжжя: ЗДУ, 2004.-27 с. 12. Білоусенко П.І. Мовознавчі студії в школі. –Запоріжжя: ЗДУ, 2000. – 54 с. 13. Грищенко У.М., Грищенко О.М., Борисенко В.А. Основи наукових досліджень. Навчальний посібник.- К.: Слово, 2001. – 250 с. 14. Чернявська Л.В. Основи наукових досліджень : Навчально-методичний посібник для студентів філологічного факультету.- Запоріжжя:ЗДУ, 2001.- 40с. 15. Фаренік С.А. Логіка і методологія наукового дослідження. Науково- методичний посібник. – К.: Слово, 2000. – 140 с. & Додаткова : 1. Бедь В.В., Малишев А.О. Основи наукової організації праці студентів академії.- Ужгород: Українська книга, 2001. – 240 с. 2. Британ В. Організація вузівської науки. – К.: Слово, 1992. – 200 с. 3. Вадзюк О.Б. Організаційні засади українознавчих досліджень у Науковому товаристві ім. Шевченка // Наука та наукознавство.- 2003.- №2.- С.108-114. 4. Вачевський М. Основи наукової інформації. – Дрогобич: Либідь, 1995. – 240 с. 5. Волков А. Лексикон загального та порівняльного літературознавства.- Чернівці: Чернівецький національний університет, 2001.- 636 с. 6. Ганич Д.І., Олійник І.С. Словник лінгвістичних термінів. – К.: Вища школа, 1985. – 520 с. 7. Головко І.Мовленнєвий аспект викладання курсу "Основи наукових досліджень" у вищих навчальних закладах та школах нового типу: // Рідна школа.- 2003.- №5.- С.27-29. 8. Документація, звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення. - К.: Вища школа, 1995. – 58 с. 9. Закон України про наукову і науково-технічну діяльність. - 1992. - №12. 10. Козлов А.М., Козлов Р.А Азбука літературознавства. – Тернопіль: ТДПУ, 1997. – 250 с. 11. Козлов А.М. Як писати дисертацію. – Кривий Ріг: Вид-во КрДУ, 1999. – 280 с. 12. Літературознавчий словник-довідник / Р.Гром’як, Ю.Ковалів та ін. - К.: Слово, 1997. – 650 с. 13. Лудченко А.А., Лудченко Я.А., Примак Т.А. Основи наукових досліджень: Навчальний посібник. - К.: Наукова думка, 2000. – 328 с. 14. Лук’янець В.С., Кравченко О.М., Задовська Л.В. Сучасний науковий дискурс: Оновлення методологічної культури.-К.: Слово, 2000. – 158 с. 15. Романчиков В.І. Основи наукових досліджень. – К.: Слово, 1997. – 450 с. 16. Семеног О.Активізація науково-дослідної роботи майбутніх учителів- словесників// Рідна школа.- 2003.- №6.- С.28-31. 17. Семеног О. Науково-дослідна лабораторія як форма інтеграції навчальної, наукової, освітньо-виховної роботи зі студентами-філологами // Українська література в загальноосвітній школі.- 2004.- № 11.- С.37-40. 18. Скиба О.Методологія підготовки учнівських науково-дослідницьких робіт з фольклористики// Українська література в загальноосвітній школі.- 2004.-№ 3.- С.36-39. 19. Спіцин Є.С. Методика організації науково-дослідної роботи студентів у вищому закладі освіти. –К.: Вікар, 2003. – 248 с. 20. Шандра В. Про ази культури наукового дослідження // Наукові праці історичного факультету ЗДУ.- Запоріжжя, 2000.- Вип.XI.- С.54-61.
Навчальне видання (українською мовою)
Стадніченко Ольга Олександрівна Мацегора Іван Леонідович
|
||||||||
|