МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КРЕМЕНЧУК 2013МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇН КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ МИХАЙЛА ОСТРОГРАДСЬКОГО МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ЩОДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “ОХОРОНА ПРАЦІ В ГАЛУЗІ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ ТА ЗАОЧНОЇ ФОРМ НАВЧАННЯ З УСІХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
КРЕМЕНЧУК 2013
Методичні вказівки щодо практичних занять з навчальної дисципліни “Охорона праці в галузі” для студентів денної та заочної форм навчання з усіх спеціальностей.
Укладач: асистент М.М. Яцина, к.т.н. доц. Т.Ф. Козловська
Рецензент д.т.н., проф. В.М. Чебенко
Кафедра «Безпека життєдіяльності»
Затверджено методичною радою Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського
Протокол № ____ від “____” _________ ____20___року
Голова методичної ради ______________ проф. В. В. Костін
ЗМІСТ Вступ ………………….…………………………………………..……..……..4 Перелік практичних занять………………………………………….………...5 Практичне заняття № 1 Розрахунок зони захисту блискавковідводу...…...5 Практичне заняття № 2 Розрахунок занулення електрообладнання……..15 Практичне заняття № 3 Розслідування нещасного випадку в галузі .....…23 Практичне заняття № 4 Розробка інструкції з охорони праці для професії.……………………………………….……………………………….….... 38 Практичне заняття № 5 Порядок визначення розмірів виплат фонду при нещасному випадку на виробництві.…………………..………………………..…55 Практичне заняття № 6 Методи аналізу, прогнозування, профілактики виробничого травматизму та професійних захворювань ……………………..….61 Практичне заняття № 7 Колективний договір …………………………..…66 Список літератури...........................................................................................72
ВСТУП Згідно із затвердженою Концепцією освіти з напряму «Охорона праці в галуз» об’єктом освітянього напряму з охорона праці в галузі (ОПГ) є безпека особи як явища, а предметом - моделі безпеки (або небезпеки). Практичні заняття з охорони праці в галузі є задачно-орієнтовним етапом навчання, складовою ланкою у загальному блоці дисципліни «ОПГ». Вони мають на меті забезпечити розвиток тих якостей особи, що сприяють її безпеці, а також небхідних знань та вмінь щодо правильних дій з метою попередження шкоди людині та довкіллю. Більшість практичних занять присвячені розгляду типових небезпечних ситуацій природного і техногенного походження. Детальний розгляд ситуацій передбачає: - ідентифікацію типу ситуації; - оцінку рівня ризику; - прогнозування наслідків (вид шкоди здоров’ю); - визначення чинників, що зменшують рівень небезпеки та рівень втрат від розвитку ситуації; - дії щодо попередження шкоди; - прийняття адекватного рішення (плану дій); - реалізацію прийнятого плану дій. До кожного заняття наведені контрольні запитання і вказана відповідна література. Тематика занять викладена у послідовності, що відповідає вивченню лекційного курсу дисципліни ОПГ.
|
||||||||
|