Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Темп проросту

Абсолютний приріст/ попередній рівень ×100.

15,9/216,3×100=7,3% 11,7/232,2×100=5% 11,7/243,9×100=4,8%

11,0/255,6×100=4,3% За 20 років: 50,3/216,3×100=23,2%

 

3. Значення 1% приросту

Абсолютний приріст/темп прирісту

15,9/7,3=2,2 11,7/5,0=2,3 11,7/4,8=2,4 11,0/4,3=2,6

За 20 років 50,3/23,2=2,2

Темп зросту

Наступний рівень/попередній рівень×100

232,2/216,3×100=107,3% 243,9/232,2×100=105,0% 255,6/243,9×100=104,8%

266,6/255,6×100=104,3% За 20 років 266,6/216,3×100=123,2%

Записуємо отриманні дані у таблицю

Варіант 1

Численість міського населення України (в млн. на початок року)

1961 107,9

1966 123,7

1971 138,8

1976 155,1

1981 168,9

 

Варіант 2

Численість сельського населення України (в млн. на початок року)

1961 108,4

1966 108,5

1971 105,1

1976 100,5

1981 97,7

 

Варіант 3

Численість чоловічого населення в Україні (в млн. на початок року)

1961 97,9

1966 106,3

1971 112,6

1976 118,7

1981 124,5

 

Варіант 4

Численість жіночого населення в Україні (в млн. на початок року)

1961 97,9

1966 106,3

1971 112,6

1976 118,7

1981 124,5

 

Варіант 5

Численість лікарів всіх спеціальностей в Україні (в тис. на кінець року)

1965 554,2

1970 668,4

1975 834,1

1980 995,6

 

 

Варіант 6

Численість среднього медичного персоналу в Україні (в тис.на кінець року)

1965 1692

1970 2123

1975 2515

1980 2790

 

Варіант 7

Число лікарняних ліжок в Україні (в тис на кінець року)

1965 2226

1970 2663

1975 3009

1980 3324

 

Варіант 8

Природній приріст населення в Україні (на 1000 населення)

1960 17,8

1965 11,1

1970 9,2

1975 8,8

1980 8,0

 

Варіант 9

Число лікарняних закладів в Україні

1965 26 303

1970 26 234

1975 24 251

1980 23 107

 

Варіант 10

Захворюваність дифтерією в Україні (число випадків)

1965 4700

1970 1100

1975 200

1980 350

 

Варіант 11

Захворюваність кашлюком в Україні (число випадків на 100 000 населення)

1965 82

1970 16

1975 6

1980 5

 

Варіант 12

Захворюваність кір»ю в Україні (число випадків на 100 000 населення)

1965 922

1970 194

1975 143

1980 134

 

Практичне заняття №6

ТЕМА:ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ СТАТИСТИЧНИХ ДАНИХ. СЕРЕДНІ ВЕЛИЧИНИ ТА ПОКАЗНИКИ ВАРІАЦІЇ.

1.Навчальна мета:

1. Ознайомитися з можливостями застосування та видами середніх величин, з практичним використанням їх під аналізу результатів досліджень;

2. Вивчити методику складання варіаційного ряду, визначення середніх величин та інших параметрів варіаційного ряду.

2. Вихідні знання та вміння:

Знати:

методику складання варіаційних рядів; методику обчислення середньої арифметичної вели­чини; методику визначення критеріїв мінливості ознаки в сукупності, їхньої сутності та можливості практич­ного використання.

Вміти:

складати варіаційні ряди; визначати середню арифметичну величину; визначати середнє квадратичне відхилення та ви­значати коефіцієнт варіації; оцінювати отримані результати.

Питання для самопідготовки

1. Варіаційні ряди, їхні види, складові елементи варіацій­ного ряду.

2. Методика складання згрупованого варіаційного ряду.

3. Параметри варіаційного ряду.

4. Середні величини, їхні види і використання в практичній діяльності лікаря.

5. Методика визначення простої та зваженої середньої арифметичної величини.

6. Основні властивості середньої арифметичної величини.

7. Середнє квадратичне відхилення, його практичне вико­ристання, методика обчислення.

8. Коефіцієнт варіації, методика визначення та практичне використання.

4.Література:

1. Біостатистика / під редакцією член-кора АМН України, проф.. В.Ф.Москаленка – Київ: Книга Плюс, 2009.

2.Соціальна медицина та організація охорони здоров'я / Під загальною редакцією Ю.В. Вороненка, В.Ф. Москаленка. - Тернопіль: Укрмедкнига. 2000. - с.52 - 62.

3.Социальная гигиена и организация здравоохранения / Под ред. Н.Ф. Серенко, В.В. Ермакова- М. Медицина, 1984, 160 - 164.

4.Посібник із соціальної медицини та організації охорони здоров'я / Під редакцією Ю.В. Вороненка. - Київ: Здоров'я. 2002. с.23 - 32.

5.Основи клінічної епідеміології та доказової медицини. Навчальний посібник / під. Редакцією Л.М.Скакуна.- Тернопіль: ТДМУ, 2008.- 372 с.

 

 




Переглядів: 617

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ситуаційні завдання до практичного заняття №5 | Тестові завдання до практичного заняття №6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.