МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Модернізовані гідромотори типу МНШРисунок 2 - Модернізований гідромотор типу МНШ Вище було зазначено, що для всіх шестеренних гідромоторів характерний важкий запуск при навантаженні. Це пов'язано зі специфічним характером розподілу масла в радіальному й осьовому напрямках (рисунок 2), що викликає додаткові шкідливі навантаження на підшипники. Таке явище ще більше збільшується в зв'язку зі зносом контактуючих поверхонь (втулка – торець шестірні; втулка – цапфа вала), що призводить до відмовлень при запуску гідромотора. Запуск такого гідромотора вимагає додаткового поштовху на робочий орган, що небезпечно для механізаторів. Тому часто ще працездатні гідромотори відправляються в ремонт. Для поліпшення пускових характеристик шестеренного гідромотора запропоновано пристрій, що успішно випробуваний на гідромоторі МНШ-46У рисунок 2. Пристрій виконано у вигляді ущільнювального елемента, що має поверхні А, Б і В, і закріплений на втулці 4, установленої на вхідному отворі гідромотора. Поверхні А і Б охоплюють частину зубів шестерень 2 і 3 по всій довжині по окружності виступів, а поверхня В є продовженням дотичних до ділильних окружностей шестерень. При наявності такого ущільнювального елемента в момент пуску гідромотора площа впливу тиску робочої рідини на зуби шестерень 2 і 3 зменшується на величину зони охоплення їхніх зубів поверхнями А і Б. При цьому тиск перерозподіляється і діє на зуби шестерень і на поверхню В. Завдяки цьому досягається: - часткове розвантаження опор ковзання від радіальних зусиль, викликаючи велике тертя в них у момент пуску, до подачі масла в опори ковзання; - зменшується зусилля притиску шестерень до циліндричних розточень корпусу, що перешкоджає зрушуванню шестерень у момент пуску; - збільшується пусковий момент за рахунок послаблення протидіючого йому крутного моменту від зусиль впливу мастила на зуби шестерень у зоні зачеплення. Крім того, у момент пуску потік робочої рідини направляється поверхнею В безпосередньо по дотичним до ділильних окружностей шестерень, що дозволяє ефективно використовувати динамічний вплив потоку рідини і за рахунок цього додатково збільшити пусковий момент у 1,3 – 1,5 рази. Іншою модернізацією шестеренних гідромоторів, що поліпшує пускові характеристики й усуває задирки на торцях втулок через перекоси шестерень, є виконання зубів шестерень у вигляді усіченого конуса. У результаті цього з'являється кільцевий зазор b (рисунок 3) між торцями ущільнювальних втулок і торцями шестерень, що сприяє утворенню масляної плівки. Рисунок 3 - Модернізований гідромотор Конічні фаски на торцях шестерень запобігають також врізанню гострих крайок зубів у поверхні втулок. Порівняльні експериментальні дослідження шестеренних насосів НШ-32У, НШ-46У і НШ-50К в режимі гідромотора показали, що оптимальне значення зазору знаходиться в бокових вівтарях 0,04 – 0,08 мм. При такому зазорі поряд з поліпшенням механічних і пускових характеристик об'ємний ККД знижується незначно, а загальний ККД трохи вище, чим у звичайних серійних гідромашинах.
Питання для самоконтролю 1.Призначення гідромоторів. 2.Будова шестеренного гідромотора. 3.Переваги та недоліки шестеренних гідромоторів. 4.Поясніть властивість оберненості шестеренних гідромашин. 5.Наведіть приклади модернізації шестеренних гідромоторів.
Читайте також:
|
||||||||
|