Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Глава 3. Понятие и сущность государства

1.Понятие и признаки государства. 2. Сущность государства.

-----------------------------------------------------------------


Читайте також:

  1. Dazarat: Глава 1
  2. Dazarat: Глава 10
  3. Dazarat: Глава 11
  4. Dazarat: Глава 12
  5. Dazarat: Глава 13
  6. Dazarat: Глава 14
  7. Dazarat: Глава 15
  8. Dazarat: Глава 16
  9. Dazarat: Глава 17
  10. Dazarat: Глава 18
  11. Dazarat: Глава 2
  12. Dazarat: Глава 3




Переглядів: 638

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Глава 9. Право в системе социальных связей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.