Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Прочитайте и переведите текст, ответьте на вопросы.

 

1. How can you define the term “labour law”?

2. What does labour law deal with?

3. What does labour law govern?

4. Why is this branch of law so important?

5. What are the main elements of labour law?

6. How do you understand the expression “custom and practice agreement”?

7. What is the main function of trade unions?

8. What does the written statement from the employer describe?

 

Labour Law is the body of laws, administrative rulings, and precedents which address the legal rights of, and restrictions on, working people and their organizations. As such it mediates many aspects of the relationship between trade unions and employers. Out of all different branches of law, this one deals with the terms and conditions of work, and disputes regarding employment of labour. This is a set of rulings and regulations that govern the relationship and terms between employers and employees.

In its most comprehensive sense the term includes social security and disability insurance as well. In addition to the individual contractual relationships growing out of the traditional employment situation, labour law deals with the statutory requirements and collective relationships that are increasingly important in mass-production societies, the legal relationships between organized economic interests and the state, and the various rights and obligations related to some types of social services.

The basic subject matter of labour law can be considered under nine broad heads: employment; individual employment relationships; wages and remuneration; conditions of work; health, safety, and welfare; social security; trade unions and industrial relations; the administration of labour law; and special provisions for particular occupational or other groups. There are special rules about the employment of children and young people.

Your rights at work will depend on:

· your statutory rights and

· your contract of employment.

Statutory rights are legal rights based on laws passed by Parliament.

Nearly all workers, regardless of the number of hours per week they work, have certain legal rights.

The contract of employment is the agreement made between the employer and the employee. This could be in the form of a written agreement or what has been agreed verbally between them. In addition, the contract of employment will also include “custom and practice” agreements. These are how things are usually done in the workplace, for example, if the employer always gives the employees a day’s holiday in August. Even though this is not mentioned in the written contract this will form part of the contract of employment as it is usual practice. If the written contract says one thing, but in practice all the employees have been doing something else with the employer’s knowledge and agreement, the “custom and practice” would form the contract rather than the written statement.

A trade union may have negotiated an agreement with an employer about conditions at work. The negotiated agreement will often form part of a contract of employment, particularly if the conditions are more favourable than the previous ones. One of the main functions of trade unions is to protect the rights of workers.

All workers, regardless of the number of hours they work per week, are entitled to receive a written statement from their employer, within two months of starting work. The statement describes the main terms of the contract of employment. The statement must give details about: job title, wages and hours of work, sick pay, pension schemes, holiday entitlement, grievance, dismissal and disciplinary procedure and so on.

 


Читайте також:

  1. А) Прочитайте и переведите следующие определения и примеры. Заполните пропуски словами из рамки.
  2. Дуже гарно проілюстровано те, як наша вірність в маленьких речах впливає на наш успіх записана в Книзі Іс. Нав. 13-17! Прочитайте, дуже цікавоJ
  3. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте текст, запишіть основну інформацію.
  4. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте текст. Визначте його тему й основну думку.
  5. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте тексти. Законспектуйте інформацію про найголовніші ознаки офіційно-ділового стилю.
  6. ЗАВДАННЯ 14. Прочитайте анотацію. Проаналізуйте, чи всі вимоги до цього жанру втілено в запропонованому тексті. Охарактеризуйте структуру анотації.
  7. ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте подані нижче телефонні діалоги. Визначте тему кожного з них та композиційні частини.
  8. ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте тексти. Визначіть, до якого стилю належить кожний з них. Поясніть свою думку.
  9. ЗАВДАННЯ 5. Перегляньте наданий нижче текст, запишіть основну інформацію у вигляді тез, підготуйте рекомендації для укладача документів.
  10. ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст, підготуйте усне повідомлення на його матеріалах про деякі особливості функціонування прикметників у науковому стилі мови.
  11. ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст. Зверніть увагу на його будову. Скажіть, які риси ОДС властиві даному тексту?
  12. ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст. Підготуйте на основі даного тексту усне повідомлення.




Переглядів: 1367

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прочитайте и переведите текст. | Согласитесь или опровергните утверждения, используя речевые модели, изученные ранее.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.