Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Умань – 2011

Уманський національний університет садівництва

Кафедра агрохімії і ґрунтознавства

МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ

до виконання курсової роботи з дисципліни „Агрохімія”

студентами напряму підготовки 6.090101 „Агрономія”

 
 

Умань – 2011


Методичні поради до виконання курсової роботи з агрохімії підготовлено відповідно до Програми навчальної дисципліни для підготовки фахівців ОКР „бакалавр” напряму підготовки 6.090101 „Агрономія” у вищих навчальних закладах ІІ – ІV рівнів акредитації. – К.: Аграрна освіта, 2010. – 28 с.

 

Методичні поради підготували:

доктор с.-г. наук, професор Господаренко Г.М.;

викладач Трус О.М.

 

Рецензенти:

доктор с.-г. наук, професор Копитко П.Г., професор кафедри землеробства;

кандидат с.-г. наук, доцент Коларьков Ю.В., професор кафедри агрохімії і ґрунтознавства.

 

Затверджено на засіданні кафедри агрохімії і ґрунтознавства (протокол № 11 від 23 червня 2011 р.) та рекомендовано методичною комісією факультету агрономії Уманського національного університету садівництва (протокол № 8 від 29 червня 2011 р.)

 
 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ


Агрохімія (агрономічна хімія) – наука про оптимізацію живлення рослин, застосування добрив з метою підвищення родючості ґрунтів, збільшення врожаю і поліпшення якості сільськогосподарської продукції. Вона вивчає взаємодію між рослиною, ґрунтом і добривом у процесі росту й розвитку рослин з урахуванням грунтово-кліматичних умов та біологічних особливостей сільськогосподарських культур.

Мета написання курсової роботи – навчитися розробляти систему удобрення культур сівозміни, з урахуванням досягнутої якості ґрунту, та складати план застосування добрив у сівозміні конкретного господарства.

Система удобрення в сівозміні є частиною загальної системи застосування добрив у господарстві, де всебічно обґрунтовано види, норми, дози, форми, співвідношення, строки і способи застосування добрив (і меліорантів) із врахуванням біологічних потреб культур в елементах живлення і фактичного рівня родючості ґрунту для отримання високих урожаїв культур доброї якості за наявних ресурсів добрив і меліорантів з одночасним регулюванням параметрів показників якості ґрунту в певних природно-кліматичних умовах.

Загальну схему удобрення культур розробляють на ротацію сівозміни, а луків, пасовищ, багаторічних насаджень та інших – на період їх використання.

Норми і співвідношення добрив у прийнятій системі удобрення щороку уточнюють у річному плані застосування добрив з урахуванням родючості ґрунту на полі, погодних умов, фактичної наявності добрив у господарстві. На основі цього плану складають календарний план придбання (накопичення) добрив, де зазначають загальну кількість певних видів і форм добрив та черговість їх придбання.

Кількісно систему удобрення в сівозміні характеризує середня кількість (на 1 га) добрив, які вносяться щороку та за ротацію сівозміни (в останньому випадку – це насиченість 1 га площі сівозміни добривами). Якісно вона характеризується окупністю 1 кг д. р. мінеральних добрив і 1 т органічних добрив урожаєм усіх культур сівозміни (в перерахунку на зернові або кормові одиниці залежно від типу сівозміни).

Система удобрення окремих культур за їх чергування у сівозміні – це план застосування органічних і мінеральних добрив, в якому передбачаються норми, дози, форми, строки і способи їх внесення з урахуванням рівня запланованого врожаю, чергування культур у сівозміні та особливостей їх агротехніки, показників якості ґрунту на певному полі, погодних умов, поєднання органічних і мінеральних добрив, економічних умов у господарстві.

Загалом під час розроблення системи удобрення потрібно враховувати такі умови: підвищувати врожайність і якість усіх культур; усувати відмінності (вирівнювати) в родючості окремих ділянок поля, а також окремих полів сівозміни і доводити параметри показників якості ґрунту до оптимального рівня; підвищувати оплату одиниці добрив приростами врожаю; широко використовувати місцеві добрива; використовувати результати досліджень науково-дослідних установ, практичний досвід передових господарств та дані періодичного агрохімічного обстеження ґрунтів господарства.

Студент розробляє систему удобрення за матеріалами конкретного господарства або його підрозділу, на території якого він проживає чи працює, здійснює розрахунки для сівозміни за даними варіанту, який видає йому викладач.

Для успішного виконання курсової роботи необхідно дотримуватися порад методичних вказівок. Кожен розділ роботи повинен закінчуватися висновками, в яких подається конкретна оцінка одержаних результатів і намічаються шляхи реалізації розробок.

У кінці курсової роботи слід обов’язково привести список використаних джерел.

Курсова робота виконується за встановленим змістом, формою і розділами, що наведені нижче, в які, за необхідності, можуть бути внесенні доповнення (таблиці, рисунки, розрахунки), виходячи з необхідності та особливостей господарства і сівозміни.

Курсова робота може бути написана від руки або надрукована на одній стороні аркушів паперу формату А 4; рядків на сторінці – до 30; розмір берегів: правий 10 мм, решта – по 20 мм. Допускається наявність не більше двох виправлень на одній сторінці.

Форму титульного аркушу наведено нижче.

 

 




Переглядів: 620

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вопросы по разделу: «Изменение динамического диапазона звукового сигнала» | УМАНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ САДІВНИЦТВА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.