МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Эмоциональные нарушения в детском возрасте и их коррекция / Пол ред. В. В. Лебединского, О. С. Никольской, Е. Р. Баенской, М. М. Либлинг. М.: Изд-во МГУ, 1990.196 с.38. Ainsworth M. D. S., Blehar M., Waters £., Wall S. Patterns of attachment: A psychological study of the Strange Situation. Hillsdale, N.J.: Erlbaum, 1978. 39. Asperger H. Die Autistichen Psychopathen in Kindesalter// Archiv fur Psychiatric und Nervenkrankheiten. 117,1944. S. 76-136. 40. Baron-Cohen S. Mindblindness: An essay on autism and theory of mind. Cambridge, MA: МГТ Press, 1995. 41. Baron-Cohen S., Leslie A., Frith (/.Does the autistic child have the «theory of mind»? // Cognition. 1985. Vol. 21. N1. P. 37-46. 42. Baron-Cohen S., Leslie A., Frith U. Mechanical, behavioral and intentional understanding of picture stories in autistic children // The British J. of Developmental Psychology. 1986. Vol. 4. N 2. P. 113-126. 43. Bosch G. Der Fruehkindliche Autismus. Berlin: Springer, 1962. 44. Boucher J. Immediate free recall in early childhood autism//British J. of Psychology. 1981.4)1.72. P. 211— 215. 45. Boucher J. Memory for recent events in autistic children //J. Autism Developmental Disorders. 1981. Vol. 11. P. 293-302. 46. Boucher J., Warrington E. Memory deficits in autistic children // British J. of Psychology. 1976. Vol. 67. P. 73-87. 47. BowlbyJ. The making and breaking of affectjonal bonds. L.. N. Y, 1986. 48. Brody S. Patterns of Mothering. N. Y.: International Universities Press, J956. 49. DeMyerU. K. Motor, perceptual-motor and intellectual abilities of autistic children //Wing L. (Ed.) Early Childhood Autism. Pergamon Press, 1976. P. 169-196. 50. Frith U. Cognitive development and cognitive deficit //The psychologist. 1992.N 5. P. 13-19. 51. Frith U. Translation and annotation of "Autistic psychopathy" in childhood, by H. Asperger // U. Frith (Ed.). Autism and Asperger Syndrome. Cambridge: Cambridge University Press, 1991. 52. Happe F. The role of age and verbal ability in the theory of mind task performance of subjects with autism. Child Dev. 66,1995. P. 643-8S5. 53. Hermelin В., O'Connor N. Psychological Experiments with Autistic Children. Oxford: Pergamon Press, 1970. Chap. 3. 54. KannerL. Autistic disturbances of affective contact // Nervous Child. 1943. N 2. P. 217-250. 55. Krevelen van Am. D. On the relationship between Early Infentile autism and autistic Psychopathy // Acta Paedopsychiatrica. 1963, Vol. 30. N 9-10. P. 303-323. 56. Lancioni G. E. Using pictorial representations as communication means with low-functioning children // J. of Autism and Developmental disorders. 1983. Vol. 14. P. 87-105. 57. RutterM. Childhood schizophrenia reconsidered //J. Autism Child. Schizophrenia. 1972. Vol. 2. P. 315-337. 58. RutterM. Maternal Deprivation. Baltimore: Penguin Books, 1972. 59. Stem W. Die menschliche Perscnlichkeit. Leipzig, 1923. Nf I. Autistic children. N.Y., 1985. 61. WingL. (Ed.) Early Childhood Autism: Clinical, Educational, and Social Aspects. 2nded. N. Y.; Oxford: Pergamon Press, 1976. P. 342. 62. Wolff?. H. Observations on the Early Development of Smiling // В. М. Foss et al. Determinants of Infant Behaviors. L., 1963. Vol. 2. P. 113-138.
Читайте також:
|
||||||||
|