Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВИСНОВКИ

 

1. Ринковий попит – це сума індивідуальних попитів, що відповідають певному рівню цін, або це кількість товару, яку всі споживачі готові придбати за тими чи іншими цінами.

Загальний обсяг попиту всіх споживачів при будь-якій ціні відображає крива ринквого попиту.

2. Еластичність попиту за ціною – це показник відсоткової зміни обсягу попиту при зміні на 1% ціни на товар уздовж даної кривої попиту на нтого. Вона показує чутливість величини попиту до змін ціни товару де умови, що всі інші фактори, які впливають на попит, залишаються незмінними. Якщо: 0 < |Еd| < 1 – попит нееластичний; |Еd| = 1 – попит з одиничною еластичністю; 1< |Еd| < ∞ – попит еластичний.

3. Еластичність попиту за доходами визначається як співвідношення між відносною зміною попиту та відносною зміною доходу споживача.

Для нормальних товарів Еі > 0; для предметів розкоші Еі > 1; для неякісних товарів Еі < 0.

4. Перехресна еластичність попиту наказує відсоткову зміну в кількості придбаних товарів Х у відповідь на одновідсоткову зміну ціни будь-якого товару Y. Для товарів-субститутів Ес > 0; для комплементар-них товарів Ес < 0; для товарів, які взагалі ніяк не пов’язані між собою Ес = 0.

Різниця між максимальною ціною, яку споживач готовий заплатити за додаткову одиницю продукту, та його ринковою ціною називають виграшем споживача. Загальний виграш споживача – це різниця між максимальною кількістю грошей, що могла бути заплачена за певний обсяг товару, та дійсними видатками споживачів.

Вивчення матеріалу, поданого в темі 4, передбачає засвоєння таких термінів і понять:

 

Крива ринкового попиту; перехресна еластичність попиту;

еластичність попиту по цінах; виграш споживача.

еластичність попиту по доходах;

 


Читайте також:

  1. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  2. Висновки
  3. ВИСНОВКИ
  4. ВИСНОВКИ
  5. ВИСНОВКИ
  6. ВИСНОВКИ
  7. ВИСНОВКИ
  8. Висновки
  9. Висновки
  10. ВИСНОВКИ
  11. ВИСНОВКИ
  12. ВИСНОВКИ




Переглядів: 403

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виграш споживача | ВПРАВИ ДО ТЕМИ 4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.