МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВИСНОВКИ
1.Ринок монополістичної конкуренції займає деяке проміжне місце між монопольним ринком та ринком чистої конкуренції. Для нього є характерним наявність великої кількості продавців, які реалізують диференційовану продукцію, відсутність високих бар’єрів до вступу у галузь та наявність повної інформації щодо ринкових цін, обсягу продаж та попиту покупців. 2. Крива попиту на продукцію монополістично конкурентної фірми має незначний від’ємний нахил оскільки для даної структури ринку характерно наявність певного числа конкурентів і диференціація продукції, що випускається. Чим чисельніша група конкурентів та слабша диференціація продукту, тим більш еластичною буде крива попиту для кожного з них. Якщо ж кількість конкурентів буде обмежена, а глибина диференціації продукту значна, крива попиту матиме менш еластичний вигляд, що наближатиме положення фірми до чистої монополії. 3. В умовах монополістичної конкуренції фірми використовують нецінові методи проведення конкурентної боротьби, які пов’язані з удосконаленням продукту або орієнтовані на рекламно-пропогандистську діяльність. 4. Фірма на ринку монополістичної конкуренції у короткотерміновому періоді буде максимізувати свої прибутки або мінімізувати збитки, виробляючи такий обсяг продукції, що відповідає умові рівності граничних витрат та граничного доходу. 5. Елемент монополізму, який властивий монополістичній конкуренції, викликає недовикористання ресурсів для виробництва товарів і тому не забезпечує їх оптимального розподілу у масштабах суспільства. Вивчення матеріалу, поданого в темі 9, передбачає засвоєння таких термінів і понять: Монополістична конкуренція Недовикористання ресурсів Диференціація продукту Нецінова конкуренція Реальні та вдавані відмінності Реклама продукту Аргументи “за” рекламу Умови рівноваги у довготерміновому Аргументи “проти” реклами періоді
ВПРАВИ ДО ТЕМИ 9 Читайте також:
|
||||||||
|