МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Відгуків
Ідентифікація –пошук і локалізація ризиків до того, як вони перетворяться в проблеми; Аналіз –формування інформації, що визначає ухвалення рішення, тих даних, на які впливає ризик, оцінювання впливу, імовірності й тимчасових рамок, класифікація ризиків і визначення пріоритетів; Планування –рішення й план дій по зм'якшенню впливу ризику, а також реалізація цих дій на практиці; Відстеження –відстеження значень індикаторів ризику й дій по зм'якшенню його впливу; Контроль –коректування відключення від планів по зм'якшенню ризику. Розглянемо основні ризики, що проявляються при розробці ПО.
- оцінити рівень професіоналізму команди скласти графік заповнення робочого часу. У будь-якій організації є резерви робочого часу; - не дозволяйте клієнтові вмовляти вас прийняти нереальні оцінки для строків і обсягів бюджету.
- запланувати навчання в тих областях, які необхідні для виконання даного проекту; - установите навчальний шаблон для розроблювачів на час виконання проекту; - поділ колективу на групи по робочих інтересах.
- наполягати на зустрічі із замовником, - використовуйте демонстрацію планованих підходів.
Ідентифіковані ризики можуть оброблятися трьома способами:
План керування ризиками являє собою процес, що складається з п'яти етапів: Етап №1. Використовуючи описані категорії ризиків, створити таблицю категорій, які містять відомості про те, які фактори ризиків більше реальні і як вони наочні. Етап №2. Ранжируем ризики, пов'язані з виконанням проекту, по категоріях: - фактори ризику й області - у кожній категорії в цьому стовпці перераховуються фактори ризику; - низька очевидність ризику (L) - фактор відносно низкою ймовірності для проекту; - середня очевидність ризику (М); - висока очевидність ризиків (Н); - рейтинг - виділите рівень ризику, застосовний для даного проекту; - коментарі - підтримується інформація про особливості проекту, що дозволяє дотримувати обраного рейтингу
Етап №3. Виконати сортування табл. Ризиків, розташовуючи їх у порядку убування очевидності. Спочатку розташовуємо ризик з високою ймовірністю. Ідентифікуйте засобу для контролю над кожним ключовим ризиком, установлюючи відповідального за ці дії й дату їхнього виконання. Уточните вплив ризиків на графік і розмір витрат. Етап №4. Установити формат звіту для регулярного ризику. Етап №5. Безупинно виконувати контроль за ризиками з високою ймовірністю в рамках керування проектами. Сформувати звіт про зміни ризиків.
Питання для контролю знань 1. Поняття ризику. 2. Категорії ризиків. 3. Ризики, що пов’язані з IT проектами. 4. Категорії ризиків. 5. План керування ризиками. 6. Наведіть приклади ризиків
Лекція №16 Тема: Передавання результатів проекту замовнику. Мета: Отримати знання з організації процесів передачі проекту замовнику. Перелік питань, що розглядаються на лекції: 1. Фінансові розрахунок 2. Як перевіряти проект при здачі замовнику? 3. Супровідний лист за проектом 4. Правила розрахунків між фрілансером і замовником 5. Правила коригувань помилок при здачі проекту 6. Правила організації технічної підтримки проектів
|
||||||||
|