МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
Finden Sie passende Interjektionen zu jedem Satz.
1. … Das ist ja unglaublich! 2. … Ich freue mich so. 3. … Das ist sehr schade! 4. … Du stehst auf meinem Fuß! 5. … Mir ist (sehr) kalt! 6. … Das gefällt mir gar nicht! 7. … Schnell jetzt! 8. … Vorsicht! 9. … Das schmeckt ganz schlecht! 10. … Da habe ich wohl was falsch gemacht?! 11. … Das glaube ich nicht. 12. … Jetzt habe ich verstanden.
3. Ordnen Sie die richtigen Interjektionen zu: ritze – ratze, schnipp – schnapp, peng, tick – tack, tatü – tatü, plumps, bum – bum, trarara.Entscheiden Sie je nach dem Geräusch oder dem Lärm, die entstehen. 1) Explodieren … ; 2) Schlagen der Pauke … ; 3) Ticken der Uhr … ; 4) Blasen der Trompete … ; 5) Fallen … ; 6) Feuerwehr … ; 7) Zerreißen … ; 8) Sägen … .
4. a. Ergänzen Sie die Mini-Dialoge mit den Interjektionen: Ach!?/Boah!/ Hey!/Hopp!/Igitt!/Oh Gott!/Oh-oh!/Oje!/Pfui!/Ui!
1) – Das habe ich heute gekauft. – … ! Das ist ja toll!
2) –Und was machen wir jetzt? – … ! Ich weiß was!
3) – Hast du heute noch mal Deutsch gelernt? – Nein, warum? – Du schreibst doch morgen einen Test, oder? – … ! Nein! Der Test!
4) – Äh, was kostet denn die Dose Cola? – Zwei Euro fünfzig! – … ! Ist das teuer!
5) – Du siehst müde aus. – Ich kann seit Wochen nicht richtig schlafen. – … !? Was ist denn los?
6 ) – Du, es ist schon nach acht Uhr! – Ja, ja. – … jetzt! Du gehst sofort ins Bett!
7) – Ein Kuchen und eine Tasse Kaffee. – Das macht 7 Euro 90. – Sieben-neunzig? Moment! Mein Geld! … ! Ich habe kein Geld dabei!
8) –Du, ich kann heute leider nicht kommen. Ich bin krank. – … ! Das ist aber schade!
9) – Wie findest du den Salat? – … ! Der schmeckt ja schrecklich!
10) – Martin! Wie siehst du denn aus!? – Ich habe Kartoffelsalat gegessen. – … ! Geh’ ins Bad und wasch’ dir die Hände!
b) Finden Sie sich paarweise zusammen. Wählen Sie drei Interjektionen, die ihnen besonders gut gefallen, und bilden Sie eigene Dialoge. 5. Lesen Sie das Gedicht von Rudolf Otto Wiemer „Empfindungswörter“.
a. Ordnen Sie jedes der Wörter einer passenden Empfindung zu.
|
||||||||||||
|