Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета і склад курсового проекту з урахуванням сучасного стану гірничо-видобувних робіт у Кривбасі.

У гірничій промисловості прийнято вважати, що проект –це є технічний документ з первинними вихідними даними, що включає в собі певний задум на реалізацію конкретного завдання, в рамках обмеженості часу і ресурсів.

Проектування гірничих виробок включає обґрунтування форми та розмірів поперечного перерізу, а також вибір типу та розрахунок параметрів крепі.

Форми і розміри гірничих виробок повинні забезпечувати:

- задану дієздатність обладнання, устаткування і транспортних засобів для забезпечення технологічних процесів розкриття, підготовки та експлуатації родовищ корисних копалин;

- санітарно-технічні умови для використання пристроїв та інженерних комунікацій;

- дотримання необхідних вимог для роботи підземного транспорту, вентиляції і водовідливу і т. ін.

Форму поперечного перерізу гірничої виробки в світлі обирають у залежності від фізико-механічних властивостей пересічених порід, характеру і величини гірничого тиску з урахуванням призначення і терміну служби виробки, матеріалу та типу крепі.

Під час виконання розрахунків проектного перерізу виробки начорно, крім товщини крепі і матеріалу забутівки, слід також враховувати показники зміщення порід навколо виробки, що відбуваються за весь термін її експлуатації.

За останні роки, з появою нової техніки на гірничо-видобувних підприємствах в Кривбасі, організація робіт по спорудженню підземних гірничих виробок набула значного розвитку. В багатьох випадках використовуються нові види крепі і способи керування гірським тиском, що у значній мірі впливає на форму і розміри гірничих виробок.

Мета і склад курсового проектування передбачають: прищеплювання навичок до проектування гірничих виробок і самостійного опрацювання рекомендованої літератури, закріплення знань, отриманих на практичних заняттях шляхом виконання індивідуального завдання для розробки курсового проекту.

 

Починаючи виконувати КП студент зобов’язаний:

а) мати загальне уявлення про форми перерізу гірничих виробок і факторів, що впливають на їх вибір і розміри;

б) вивчити способи визначення розмірів поперечного перерізу виробок і вимоги БНіП та правил техніки безпеки.

Для розкриття і підготовки родовищ корисних копалин польовими горизонтами лише в Криворізькому залізорудному басейні на сьогодні готується більше за 50 тис. м. капітальних і 27 тис. м. підготовчих горизонтальних виробок, більше за 2000 м. шахтних стволів, понад 150 тис. м. підняттєвих і близько 120 тис. м. нарізних виробок. В Кривбасі гірничо-капітальні виробки зазвичай проходять у породах середньої міцності, тобто f=7-15, і лише на окремих шахтах міцність гірничих порід значно вище, тобто f ≥ 15. З кожним роком поглиблюється розробка корисних копалин, зростає гірничий тиск і погіршуються умови праці.

З цього приводу, метою і головним завданням курсового проектування є розширення знань у студентів з гірничих дисциплін зокрема з дисциплін, які вивчалися раніше «Основи гірничого виробництва», «Руйнування гірничих порід», «Спорудження гірничих виробок» та «Проектування проходки гірничих виробок», аби на підставі наданих конкретних умов навчитися правильно обирати спосіб проходки, прохідницьке устаткування, обґрунтувати і розрахувати основні параметри гірничих виробок та крепі, буро-підривний комплекс, визначити комплексну норму вироблення на 1 м готової виробки і таке інше.

Під час виконання курсового проекту у студента повинні розвинутися:

- навички до самостійної творчої роботи,

- уміння і навички користування джерелами довідкової і технічної літератури;

- уміння використовувати останні досягнення гірничої науки і техніки, передові методи наукової організації праці,

- уміння аналізувати і робити технічно грамотні обґрунтовані висновки під час вирішення складних технічних завдань.




Переглядів: 421

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТА І СКЛАД КУРСОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ | Вимоги до виконання курсового проекту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.