МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Визначення площі поперечного перетину відкотної виробки в світлі.Розміри поперечного перетину гірничо-капітальних відкотних виробок в світлу залежать від їх призначення і визначаються розмірами відкотних судин, кількістю рейкових доріг, відстанню між крепом виробок і найбільш виступаючою частиною рухливого складу, способом пересування людей і кількістю повітря, що проходить крізь виробку, для її провітрювання. Відповідно до правил техніки безпеки, відстані від найбільш виступаючих частин відкотних судин до крепі виробки повинна бути з негабаритної сторони: - при застосуванні рамної крепі не менше за - 0,25 м.; - при застосуванні суцільної крепі не менше за - 0,20 м. з габаритної сторони: - при застосуванні будь-яких видів крепі не менше за - 0,70 м. Мінімальні небезпечні зазори надані на висоті 1,8м. від голівки рейок. Відстань між рухливими судинами в двоколійних виробках має бути не менше за - 0,20 м. У місцях посідання і висадки людей у вагони, а також на закругленнях, зазори між крепом і рухливим складом мають бути не менше за - 1,00 м. Відстань від голівки рейок до контактного дроту в основних відкотних виробках має бути не менше за - 1,80 м;. - у місцях посідання і висадки людей у вагони - не менше за - 2,00 м; - на перехрестях виробок - не менше за - 2,00 м; - в біля-ствольних дворах - не менше за - 2,20 м. Відстань від контактного дроту до крівлі виробки має бути не менше за - 0,20 м. Розміри поперечного перетину підповерхових гірничих виробок в світлі залежать від їх технологічного призначення і визначаються по діючих типових паспортах гірничо-видобувних підприємств, для конкретних умов. Ширина виробки у світлі визначається по формулі: (1) де: – мінімальний зазор який допустимий між кріпленням і найбільш виступаючими частинами рухомого составу: ( – для гладкого кріплення; – для рамного кріплення); – ширина більшого транспортного засобу ( вагонетки або електропотягу ,), ; – мінімально припустимий зазор між кріпленням і рухомим составом з боку проходу людей, прийнято: не менш - ; в місцях посадки людей у вагони не менш ; – кількість рейкових колій у виробці; – зазор між рухомими составами, Висота виробки в світлі.
- при склепистій формі покрівлі: , (3) де: - висота прямої ділянки стінки виробки у світлі, приймається рівною висоті проходу для людей – ( ). , у двоколійних виробках при арковому піддатливому кріпленні варто приймати ( ) У одноколійних виробках при розташуванні в них контактного дроту і трубопроводу великого діаметру з метою забезпечення зазору ( ) по висоті ( ) висота прямої ділянки стінки у світлі ( ) повинна бути збільшена до ( ) - висота склепіння у світлі, м; - при коробковому склепінні:
де: ( ) та ( )- радіуси заокруглення склепіння визначають відповідно по формулах ( ) і ( ). - при на півциркульному склепінні і вертикальних стінках: де: ( ) – радіус склепіння: - при ; - при (4) де: ( ) – коефіцієнт, який визначається за формулою: - при (5) - при (6) де: – висота, на якій повинний бути витриманий зазор для проходу людей – ( ) ; – висота від баластового шару до рівня голівки рейки, : (7) де: - висота рейки, товщина підкладки під рейкою і товщина шпали,
- при плоскій покрівлі: (8) де: - висота підвіски контактного дроту від голівки рейки: - приймається не менш за 1.8 ( ), - на посадкових і вантажно-розвантажувальних площадках, у при ствольних дворах – не менш 2.0 ( ), - на ділянках від ствола до місця посадки людей у вагони – не менш 2.2 ( ); - мінімально припустимий зазор між підвіскою контактного дроту і верхняком ( ). Площа виробки в світлі. За отриманими розмірами визначаємо площу поперечного перетину виробки у світлі.
- для трапецієподібної форми перелізу: (9) де - ширина виробки у світлі по покрівлі і ґрунту (10) (11) де: - висота транспортного засобу від головки рейки, ; - кут нахилу стійки кріплення . - для прямокутно-склепистої форми перелізу з на півциркульним склепінням, для випадків коли ( ): (12) - для прямокутно-склепистої форми перелізу з коробковим склепінням, для випадків коли ( ): (13) де: - відстань між стінками кріплення у самій широкій частині .
|
||||||||
|