Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення площі поперечного перетину відкотної виробки в світлі.

Розміри поперечного перетину гірничо-капітальних відкотних виробок в світлу залежать від їх призначення і визначаються розмірами відкотних судин, кількістю рейкових доріг, відстанню між крепом виробок і найбільш виступаючою частиною рухливого складу, способом пересування людей і кількістю повітря, що проходить крізь виробку, для її провітрювання.

Відповідно до правил техніки безпеки, відстані від найбільш виступаючих частин відкотних судин до крепі виробки повинна бути

з негабаритної сторони:

- при застосуванні рамної крепі не менше за - 0,25 м.;

- при застосуванні суцільної крепі не менше за - 0,20 м.

з габаритної сторони:

- при застосуванні будь-яких видів крепі не менше за - 0,70 м.

Мінімальні небезпечні зазори надані на висоті 1,8м. від голівки рейок.

Відстань між рухливими судинами в двоколійних виробках має бути не менше за - 0,20 м.

У місцях посідання і висадки людей у вагони, а також на закругленнях, зазори між крепом і рухливим складом мають бути не менше за - 1,00 м.

Відстань від голівки рейок до контактного дроту в основних відкотних виробках має бути не менше за - 1,80 м;.

- у місцях посідання і висадки людей у вагони - не менше за - 2,00 м;

- на перехрестях виробок - не менше за - 2,00 м;

- в біля-ствольних дворах - не менше за - 2,20 м.

Відстань від контактного дроту до крівлі виробки має бути не менше за - 0,20 м.

Розміри поперечного перетину підповерхових гірничих виробок в світлі залежать від їх технологічного призначення і визначаються по діючих типових паспортах гірничо-видобувних підприємств, для конкретних умов.

Ширина виробки у світлі визначається по формулі:

(1)

де: – мінімальний зазор який допустимий між кріпленням і найбільш виступаючими частинами рухомого составу: ( – для гладкого кріплення;

– для рамного кріплення);

– ширина більшого транспортного засобу ( вагонетки або електропотягу ,), ;

– мінімально припустимий зазор між кріпленням і рухомим составом з боку проходу людей, прийнято:

не менш - ;

в місцях посадки людей у вагони не менш ;

– кількість рейкових колій у виробці;

– зазор між рухомими составами,

Висота виробки в світлі.

 

- при склепистій формі покрівлі:

, (3)

де: - висота прямої ділянки стінки виробки у світлі, приймається рівною висоті проходу для людей – ( ).

, у двоколійних виробках при арковому піддатливому кріпленні варто приймати ( )

У одноколійних виробках при розташуванні в них контактного дроту і трубопроводу великого діаметру з метою забезпечення зазору ( ) по висоті ( ) висота прямої ділянки стінки у світлі ( ) повинна бути збільшена до ( )

- висота склепіння у світлі, м;

- при коробковому склепінні:

де: ( ) та ( )- радіуси заокруглення склепіння визначають відповідно по формулах ( ) і ( ).

- при на півциркульному склепінні і вертикальних стінках:

де: ( ) – радіус склепіння:

- при ;

- при (4)

де: ( ) – коефіцієнт, який визначається за формулою:

- при (5)

- при (6)

де: – висота, на якій повинний бути витриманий зазор для проходу людей – ( ) ;

– висота від баластового шару до рівня голівки рейки, :

(7)

де: - висота рейки, товщина підкладки під рейкою і товщина шпали,

 

- при плоскій покрівлі:

(8)

де: - висота підвіски контактного дроту від голівки рейки:

- приймається не менш за 1.8 ( ),

- на посадкових і вантажно-розвантажувальних площадках, у при ствольних дворах – не менш 2.0 ( ),

- на ділянках від ствола до місця посадки людей у вагони – не менш 2.2 ( );

- мінімально припустимий зазор між підвіскою контактного дроту і верхняком ( ).

Площа виробки в світлі.

За отриманими розмірами визначаємо площу поперечного перетину виробки у світлі.

 

- для трапецієподібної форми перелізу:

(9)

де - ширина виробки у світлі по покрівлі і ґрунту

(10)

(11)

де: - висота транспортного засобу від головки рейки, ;

- кут нахилу стійки кріплення .

- для прямокутно-склепистої форми перелізу з на півциркульним склепінням, для випадків коли ( ):

(12)

- для прямокутно-склепистої форми перелізу з коробковим склепінням, для випадків коли ( ):

(13)

де: - відстань між стінками кріплення у самій широкій частині .




Переглядів: 2047

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Перевірка площі перетину виробки по швидкості руху повітря.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.