МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПІДСУМКОВІ ЗАВДАННЯ ДО МОДУЛЯ І1.Світогляд людини: історичні типи, структура. 2. Предмет та функції філософії. Аспекти філософського знання. 3. Філософія як інтегральний вид знання. Філософія і наука. 4. Проблема основного питання філософії. Філософська система та метод. 5. Основні філософські школи Стародавньої Індії. 6. Етико-політичні ідеї у Стародавньому Китаї. 7. Загальна характеристика філософських уявлень античності. 8. Проблема буття в античній філософії. Атомістичне вчення Левкіппа-Демокріта. 9. Філософські вчення Платона й Арістотеля та їх вплив на філософську культуру. 10. Реалізм та номіналізм у середні віки. Філософія Фоми Аквінського. 11.Антропоцентризм, гуманізм та пантеїзм у філософії Відродження. 12. Наукова революція XVII ст. і проблема методу пізнання. Емпіризм Ф. Бекона та раціоналізм Р. Декарта. 13. Вчення про субстанцію Декарта, Спінози, Лейбніца. Формування механістичної картини світу. 14. Філософія Просвітництва. Французький матеріалізм XVІІI ст. 15. Основні ідеї філософії Канта. Категоричний імператив. 16. Суперечливість філософії Гегеля: система та метод. 17. Філософія життя. 18. Неопозитивізм. 19. Прагматизм. 20. Неотомізм. 21. Психоаналітична філософія. 22. Екзистенціалізм. 23. Герменевтика. 24. Особливості та напрямки сучасної західної філософії. 25. Російська релігійна філософія. Філософський містицизм. 26. Формування та розвиток української філософської думки; характеристика основних етапів. 27. Філософія українського Просвітництва другої половини XVII-XVІІI ст. Києво-Могилянська академія. 28. Своєрідність філософії Г.С. Сковороди. 29. Філософія українського романтизму XIX століття. 30. Проблеми нації і державності в українській філософії (В. Липинський, Д. Донцов та інші). Модуль II ОНТОЛОГІЯ: СТРУКТУРНА ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ДІАЛЕКТИКА БУТТЯ Змістовий модуль 5 ФІЛОСОФСЬКИЙ ЗМІСТ ПРОБЛЕМИ БУТТЯ * Буття, субстанція, матерія. * Рух як спосіб існування матерії. * Простір і час - форми буття матерії. У даному модулі автори спробували з'ясувати пояснювальний потенціал таких категорій, як «буття», «матерія», «субстанція», виявити їх співвідношення та еволюцію в історико-філософському процесі. З метою всебічного вивчення особливостей матерії у цьому модулі розглядаються такі форми її існування, як «простір» і «час», їх спільні риси та відмінності, а також виявляється сутність руху, його основні види та взаємозв'язок із спокоєм. ТЕМА5 МАТЕРІЯ, РУХ, ПРОСТІР, ЧАС
|
||||||||
|