Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВИСНОВКИ

 

Свого часу видатний популяризатор науки Яків Ісідорович Перельман ввів нове поняття «трогательная» наука. В його Будинку цікавих наук все можна було потрогати, все помацати, взяти участь в проведенні цікавих фізичних дослідів. Я вважаю, що цей принцип, який українською можна перекласти як «зворушлива наука», треба поширювати серед керівників гуртків та педагогів. Наука та науково-технічна творчість повинні ворушити душі наших вихованців. Потреба в діяльності – вельми помітна особливість будь-якої дитини. Заняття з аерокосмічного моделювання не тільки озброюють дітей уміннями і навиками, але і допомагають усвідомити свою силу творця, дають можливість поглянути на навколишній світ очима творця, а не споживача.

Заняття з технічного моделювання в літніх таборах можуть проводиться як впродовж одного дня, так і впродовж всієї зміни. У будь-якому випадку діти отримують можливість на одному занятті самостійно виготовити цілком закінчений виріб.

Зі свого досвіду роботи я можу сказати, що участь дітей в спостереженнях зоряного неба неозброєним оком чи в телескоп, виготовлення аерокосмічних моделей, участь в аерокосмічних заходах, мають великий емоційний вплив на дітей.

Сьогодні все частіше ми переглядаємо найкращі надбання радянської педагогічної школи з тим, щоб використовувати в своїй роботі напрацьований за багато років досвід. Згадаємо, як Карл Маркс характеризував сутність всебічного виховання:

«Під вихованням ми розуміємо три речі:

По-перше, розумове виховання. По-друге, фізичне виховання, яке надається в гімнастичних школах і військовими вправами. По-третє, технічне виховання, яке знайомить дитину з основними принципами всіх процесів виробництва та науково-технічної сфери».

Астрономія як наука має багато можливостей для вирішення низки задач всебічного виховання та розвитку учнів: формування національно свідомого та патріотичного світогляду, наукового та екологічного виховання, розумового виховання та розвитку пізнавальних здібностей та інтересів, морального виховання, формування активної життєвої позиції, трудового виховання, естетичного виховання, фізичного виховання.

Саме астрономія має величезні можливості для формування у дітей системи поглядів на об’єктивний світ і місце в ньому людини, на відношення людини до навколишньої дійсності та до самої себе.

Яку б форму викладання астрономії не обрав кожний з викладачів, яку б систему освіти – дошкільну, шкільну, позашкільну – він не представляв, ми всі присвячуємо своє життя сумлінному служінню астрономії. Завершити свій виступ я хочу словами Миколи Коперніка: «І якщо всі науки підносять дух людський, то найбільше всього це притаманне астрономії, не кажучи вже про величезне моральне насолодження, пов’язане з її вивченням».




Переглядів: 757

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОВІТРЯНІ КУЛІ. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.