Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета і задачі роботи

ТЕХНІЧНИЙ СЕРВІС В АПК

Методичні рекомендації для виконання курсової роботи студентами денної форми навчання напряму підготовки 6.100102 „Процеси машини та обладнання АПВ”

 

 

Миколаїв

2015р.


УДК 629.113

ББК 39.33

Методичні рекомендації підготував:

Артюх В.О. ассистент

Відповідальний за випуск: завідувач кафедри ТТ і ТС д.т.н., доцент Думенко К. М.

Рецензенти:

Тимошевський Б.Г. – д.т.н., професор, зав. кафедри “Двигуни внутрішнього згорання” НУК.

Іванов Г.О. – к.т.н., доцент кафедри „Загальнотехнічних дисциплін” Миколаївського державного аграрного університету.

 

Технічний сервіс в АПК: Методичні рекомендації для виконання курсової роботи студентами денної форми навчання напряму підготовки 6.100102 „Процеси машини та обладнання АПВ”/ Уклад.: В.О. Артюх – Миколаїв: МНАУ, 2013

 

Друкується за рішенням методичної комісії факультету механізації с.г. МНАУ від “ ” 2013р Протокол №

 

 

Надруковано в кількості 40 примірників

©Миколаївський національний аграрний університет

Вступ

В сучасному індустріально-розвинутому рослинництві майже всі технологічні операції механізовані і виконуються енергетичними засобами з набором машин та знарядь, а також окремими самохідними машинами. Завдання інженерної служби в цілому, полягає в тому, щоб забезпечити високу якість роботи машин, для чого необхідне оптимальне комплектування агрегатів, тобто вибір машин певного рівня досконалості, ширини захвату, певної продуктивності і вартості, тощо. А це залежить від можливостей господарства, від умов і особливостей використання машин, від енергетичних засобів, від раціональних варіантів придбання, агрегатування і застосування та функціонування сільськогосподарської техніки. Особливу актуальність мають такі питання для сучасних різнотипних підприємств в сільському господарстві, з різними величинами посівних площ, з різними формами господарювання, коли часто фермер в одній особі повинен бути і інженером, і агрономом, і менеджером, і маркетологом. Від ефективності використання машино-тракторних агрегатів, і в цілому машино-тракторного парку, залежить і кількість, і якість продукції, яка виробляється в господарстві, затрати ресурсів і коштів і, як кінцевий результат, економічне благополуччя підприємства і достаток його працівників.

Представлені методичні рекомендації дозволяють набути знання з розрахунку технологічних та операційних карт на виконання механізованих операцій в рослинництві. В даних рекомендаціях викладені матеріали, які необхідні для освоєння методики оптимального комплектування машинно-тракторних агрегатів, визначення раціональних способів руху, а також обчислення техніко-економічних показників їх роботи, - що необхідне для навчального процесу підготовки інженерів-механіків сільського господарства, для працівників інженерної служби в селі, а також для спеціалістів-аграріїв всіх рівнів. Особливу цінність представляють технічні характеристики засобів "малої механізації", яка використовується в фермерських господарствах.

Дисципліна вивчається згідно болонської кредитно-модульної системи оцінювання знань.

Таблиця 1

Кредитно-модульна схема вивчення дисципліни “Технічний сервіс в АПК”

 

  № модуля Назва модуля Всього годин кредитів Розподіл аудиторного навантаження Самостійна робота студентів
Лекції Лабор.-практ. заняття
    8-й семестр  
1. №1 Проектування підприємств техсервісу   54 (1,5)      
2. №2 Проектування підрозділів підприємств технічного сервісу     54 (1,5)              
  Всього 108 (3)

Мета і задачі роботи

Мета курсової роботи - закріпити теоретичні знання, оволодіти методикою та навиками самостійного рішення інженерних задач, індустріальних технологій виробництва с.г продукції, визначення оптимальної структури та плану використання МТП.

Робота повина відповідати основним положенням аграрної політики на сучасному етапі, віддзеркалювати науково-технічний прогрес та передовий досвід в області експлуатації машинно-тракторного парку.

В задачі курсової роботи входить наступне:

- вивчити виробничі умови, відповідну технологію вирощування сільськогосподарських культур, організацію використання та технічного обслуговування МТП;

- розробити перспективну технологічну карту вирощування сільськогосподарської культури та визначити об'єм механізованих робіт;

- розрахувати оптимальну структуру МТП, побудувати графіки завантаження тракторів та сільськогосподарських машин та розробити план їх ефективного використання;

- визначити потребу в ПММ, автомобілях та робочій силі;

- провести аналіз показників використання МТП;

- виконати індивідуальне завдання для дослідження роботи (НИРС).




Переглядів: 485

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Вихідні матеріали для курсової роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.