Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до звіту

2.4.1. Побудувати часові діаграми випрямленої напруги за умови використання активного, активно-індуктивного та активно-ємнісного навантаження випрямляча.

2.4.2. Дати приклади спектральних діаграм випрямленої напруги з поясненнями їх зміни при зростанні параметрів реактивних елементів.

2.4.3. Розрахувати коефіцієнти пульсацій випрямленої напруги, використовуючи формулу:

 

.

Побудувати графічні залежності KП від параметрів реактивних елементів у навантаженні випрямляча.

2.4.4. Побудувати і обґрунтувати зовнішні характеристики, що були отримані в результаті обробки експериментальних даних.

2.4.5. Побудувати графічні залежності коефіцієнта гармонік від параметрів реактивних елементів в навантаженні випрямляча.

Коефіцієнт гармонік, що використовується в Фур’є-аналізаторі, розраховується за формулою:

.

2.4.6. Побудувати графік залежності середнього значення випрямленої напруги від ємності конденсатора для схеми подвоєння напруги. Дати пояснення.

2.4.7. Пропонується самостійно, використовуючи опцію Parameter Sweep…, провести досліди по визначенню впливу параметрів елементів R і C на величину випрямленої напруги.

 

Завдання для самотестування і атестації

2.5.1. Дати фізичне обґрунтування зовнішніх характеристик випрямляча при його роботі на активне і активно-ємнісне навантаження.

2.5.2. Пояснити результати Фур’є-аналізу випрямленої напруги, в тому числі, характер зміни коефіцієнта гармонік при зростанні величин параметрів реактивних елементів.

2.5.3. Дати пояснення впливу реактивних елементів на величину змінної складової випрямленої напруги з урахуванням теоретичного і практичного матеріалу, що був вивчений при виконанні лабораторної роботи.

2.5.4. Обґрунтувати алгоритм функціонування випрямляча для найпростішого режиму роботи з метою написання програм, які б могли змоделювати його роботу.

2.5.5. Обґрунтувати особливості вибору випрямляючих діодів або діодних мостів для малопотужних випрямлячів при роботі на активно-ємнісне навантаження.

2.5.6. Пояснити, у чому полягає різниця в виборі діодів при роботі випрямляча на активно-індуктивне та активно-ємнісне навантаження.

2.5.7. Навести розрахункові формули для вибору діодів та діодних мостів при різному характері навантаження.

2.5.8. Навести розрахункові формули для визначення параметрів елементів індуктивного та індуктивно-ємнісного навантаження.

 




Переглядів: 512

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Додаток

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.