Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Використання пакету EWB для виконання роботи

Дослідження амплітудно-модульованого сигналу виконується за допомогою простої схеми, яку приведено на рис. 4.1.

Рис. 4.1

З панелі Sources обирається джерело з моногармонічною амплітудною модуляцією. За замовчуванням джерело сигналу задає параметри, що зображені на рисунку, але з глибиною амплітудної модуляції, рівною 1.

Пропонується:

· зберегти відношення між базовою (несучою) і модулюючою частотами;

· частоту несучої вибирати в інтервалі 103 – 105 Гц;

· глибину модуляції зменшити до рівня, що не перевищуює 0,5 В.




Переглядів: 412

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до звіту | Порядок виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.231 сек.