Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Використання пакету EWB для виконання роботи

Спочатку проводиться дослідження стабілізатора напруги, схема якого наведена на рис. 9.1, що поєднує у собі параметричний стабілізатор напруги з резистором R1 і стабілітроном VD та емітерний повторювач на транзисторі VT з резистором навантаження R2.

Рис. 9.1

Рис. 9.2

Друга схема (рис. 9.2.) – компенсаційний стабілізатор напруги з транзисторним підсилювачем. Схема побудована на основі послідовного регулюючого елемента – транзистора VT2, керування яким забезпечується однокаскадним транзисторним підсилювачем, виготовленим на транзисторі VT1. Підсилювач забезпечує підсилення сигналу різниці між частиною вихідної напруги, що знімається за допомогою опорів R3-R-R4 і опорної напруги. Остання формується за допомогою опору R1 і стабілітрона VD1. На схемі сигнал різниці може бути отриманий за допомогою вольтметрів V1 і V2. Вихідна напруга підсилювача контролюється за допомогою вольтметра V4. Контроль вихідних параметрів стабілізатора забезпечується за допомогою вольтметра V5 і амперметра A1. Падіння напруги на регулюючому транзисторі VT2 контролюється вольтметром V3. Схема і контрольно-вимірювальні прилади дають можливість детально встановити залежності між напругами в контрольних вузлах схеми, отримати експериментальні залежності між напругами на вході і виході, між струмом і напругою на виході. Установка допоміжного джерела змінної напруги послідовно з джерелом живлення або заміна ідеального джерела живлення мостовим випрямлячем з ємнісним фільтром дозволяють оцінити фільтруючі властивості компенсаційного стабілізатора, а також запропонувати шляхи і схеми для підвищення коефіцієнта стабілізації і фільтруючих властивостей стабілізатора напруги.

Схеми, що наводяться на рис. 9.3, дозволяють дослідити найбільш поширені схеми стабілізаторів струму, які використовуються в аналоговій схемотехніці. Обидві схеми називаються “струмове дзеркало”.

Особливість схеми, що наведена на рис. 9.3, а, полягає у тому, що навантаження не має безпосереднього зв’язку з загальною шиною, а в схемі, що представлена на рис. 9.3, б, навантаження приєднано безпосередньо до загальної шини. Обидві схеми дають можливість отримати залежності “вхід-вихід” і зовнішні характеристики стабілізаторів.

Рис. 9.3




Переглядів: 470

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до звіту | Порядок виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.