Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Додатки

Додаток 1. Таблиця варіантів до схем лабораторної роботи.

 

 

Номер варіанту Тип АФ Частота зрізу (смуга) (кГц) Порядок фільтра № завдання для розрахунку АФ (Додаток 2)
ФНЧ
П 2-3
ФВЧ
ФНЧ
П 10-12
ФВЧ
ФНЧ
П 20-22
ФВЧ
ФНЧ
П 25-28
ФВЧ
ФНЧ
П 35-38
ФВЧ

 

Додаток 2. Таблиця розрахункових параметрів АФ

 

Тип фільтра № завдання для розрахунку АФ
Батерворта 1,414 1,00
Беселя 1,732 0,785
Чебешева з нерівномірністю:      
  0,5 дб 1,578 1,390
1 дб 1,059 1,218
2 дб 0,886 1,074
3 дб 0,766 1,000

 

Додаток 3. Рекомендації до розрахунку параметрів елементів АФ.

При використанні розрахунків АФ Салена та Кі як для фільтрів нижніх, так і для фільтрів верхніх частот виходять з умови і . Спочатку обирається (задається) частота зрізу fз , а також тип фільтра, що розраховується. У спеціальній літературі існують різні типи таблиць для вибору базових параметрів для кожного типу АФ. Скористаємось таблицею для вибору коефіцієнта затухання KЗ і відношень (Додаток 2), де fр – розрахункова чатота, на якій має місце затухання – 3 дБ; fз – частота зрізу, тобто частота, на якій фазова затримка фільтра дорівнює половині максимальної можливості. За заданою частотою зрізу обирається постійна часу однієї ланки фільтра:

.

Якщо задатись ємністю конденсатора С, то можна обчислити величину опору R. Величина R реально повинна знаходитись у діапазоні (10 ÷ 100) кОм. Значень R < 10 кОм бажано уникати.

Величина коефіцієнта затухання KЗ обирається з таблиці за заданим типом АФ та нерівномірністю АЧХ у смузі пропускання (для АФ Чебешева). Величина RA задається з умови, що R1 = R2 = R = RA . Опір RB знаходиться за формулою:

RB = (2 – KЗ) RA . (6.11)

Коефіцієнт підсилення у смузі пропускання KП отримуємо з відомих співвідношень.

 

Приклад. Розрахувати параметри фільтра нижніх частот Салене та Кі другого порядку. Фільтр повинен мати характеристику Чебешева з нерівномірністю 1 дБ і частотою fp = 10 кГц.

Розв’язання. З таблиці Додатку 2 знаходимо: =1,218 і =1,059.

Прийнявши R1 = R2 = R = 10 кОм, знаходимо величину ємності конденсатора:

1пФ.

Знаходимо опір RB :

RB = (2 – KЗ) RA = 941 Ом.

Знаходимо KП :

.

Примітка. При виборі параметрів необхідно задатись найближчим стандартним номіналом ємності конденсатора, а потім перерахувати величини опорів. Обирати їх також з ряду стандартів з допуском (1 ÷ 2)%.

 

 




Переглядів: 697

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до звіту | ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 19

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.