Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання роботи

Рис. 20.1 Рис. 20.2

20.3.1. Складається схема ідеального інтегратора у відповідності до рис. 20.1 з використанням ідеального ОП. За допомогою опції Analysis / AC Frequency визначається частотна характеристика ідеального інтегратора. Пропонується самостійно вибрати постійні часу інтеграторів і провести досліди з урахуванням зміни постійних часу.

20.3.2. Змінюється ідеальний ОП на реальний і повторюється дослід з визначення АЧХ інтегратора. Дослід проводиться декілька разів з ОП, що мають різні частотні властивості.

20.3.3. Проводиться дослід по визначенню характеристики “вхід – вихід” по постійному струмові, за допомогою якого визначається закон зміни вихідної напруги у часі при прикладанні до входу постійної напруги. Дослід повторюється при введенні обмеження на величину вихідної напруги за допомогою стабілітрона (рис. 20.2).

20.3.4. Проводиться дослід по впливу зміни параметрів RC-елементів на характеристики інтегратора.

20.3.5. Проводиться дослід по впливу на вихідну напругу інтегратора напруги зміщення ОП. Для цього до виходу ОП приєднується вимірювальний прилад постійного струму, а до входу – джерело змінної напруги і вимірюється величина постійної складової на виході при зміні у налагоджуваннях параметрів ОП величини напруги зміщення.

20.3.6. Проводиться дослід по впливу струму зміщення на вихідну напругу інтегратора. Дослід проводиться аналогічно попередньому.

20.3.7. Складаються схеми неінвертуючого (рис. 20.3) та різницевого (рис. 20.4) інтеграторів і проводяться аналогічні досліди.

20.3.8. Складається схема ідеального диференціатора у відповідності до схеми, що приведена на рис. 20.5, і проводяться досліди згідно п.п. 20.3.1 – 20.3.6.

Додаткове завдання. Провести дослідження диференціатора на основі інтегратора у гілці зворотного зв’язку. Порівняти схеми диференціаторів.

Рис. 20.3 Рис. 20.4

Рис. 20.5

Рис. 20.6

 




Переглядів: 469

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до звіту | Вимоги до звіту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.