Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до звіту

22.4.1. Навести схеми стабілізаторів струму, що були досліджені.

22.4.2. Навести результати експериментальних досліджень.

22.4.3. Порівняти результати проведених дослідів для стабілізаторів струму та для ОП без зворотних зв’язків.

22.4.4. Побудувати ВАХ стабілізаторів струму, що досліджувались. Зробити власні висновки.

22.4.5. Визначити величини вихідного опору стабілізатора для кожної схеми.

 

Завдання до самотестування і атестації

22.5.1. Пояснити фізичні явища, що забезпечують стабілізацію струму.

22.5.2. Навести приклади використання стабілізаторів струму.

22.5.3. Які переваги мають аналогові електронні пристрої, якщо вони живляться від джерела струму?

22.5.4. Навести основні розрахункові формули та залежності між параметрами стабілізаторів струму.

22.5.5. Пояснити, які обмеження накладаються на параметри елементів схем стабілізаторів.

22.5.6. Пояснити, які обмеження накладаються на експлуатаційні параметрі стабілізаторів струму та чим вони обумовлені.

22.5.7. Дати порівняльні характеристику параметрам стабілізаторів струму на транзисторах та ОП. Пояснити, чим обумовлена різниця між ними.

 

Додаток

Таблиця варіантів до схем лабораторної роботи.

 

Номер варіанту
Струм стабілізації (мА)
Напруга V1 (В) 0.5 0.2 0.1 0.5 0.2 0.1 0.05

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 23

Логарифмічні і антилогарифмічні перетворювачі

Мета роботи

Вивченнясхемотехніки та характеристик нелінійних перетворювачів для виконання операцій логарифмування і антилогарифмування на основі властивостей вольт-амперних характеристик p-n переходів.

Використання пакету EWB для виконання роботи

Для виконання роботи досить використання декількох типів операційних підсилювачів, стандартних пасивних компонентів електронної техніки та джерел живлення.




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Порядок виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.