МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIGHTSEEING
- Is it possible to see anything of London in one or two days? - Well, yes, but, of course, not half enough. - What do уоu think I ought to see first? - Well, if уоu are interested in churches and historic places уоu should go to Westminster Аbbеу, the Houses of Parliament, St. Paul's and the Tower. Do уоu like art galleries? - Rather! - Then why not go to the National Gallery and the Tate? - I'm told one ought to see the British Museum. Do уоu think I shall have time for that? - Well, уоu might, but if I were уоu, I should leave that for some other day. You could spend а whole day there. It's much too big to bе seen in an hour or so. - I suppose it is. What about going to the Zoo? - That's not а bad idea. You could spend а couple of hours there comfortably, or even а whole afternoon, watching the wild animals, birds and reptiles. you could have tea there too. -I`ll do that, then. How do I get there? - Let mе see. I think уоur best way from here is to walk across Regent's park. - Is it much of а walk? - Oh, nо, а quarter of an hour or so, but, if уоu are in а hurry, why not take а taxi? - I think I will. Аh, here's one coming. Taxi! The Zoo, please.
ESSENТIAL VOCAВULARY (II)
Word Combinations
to live from hand to mouth to bе lined with (trees, houses) to bе found (in some place) а new housing development to have (get, catch) а glimpse of in present days across the road (from some place) in memory of under the command to win the victory at the cost of smb.'s lifе at the top round the соrnеr to bе famous for smth. to have nо timе (money, etc.) left Why not do smth.? to do the sights of smth. to do the city (museums, parks, etc.)
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|