Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КОНТРОЛЬНЫЕ ЗАДАНИЯ

 

Проверить наличие мультиколлинеарности. Устранить мультиколлинеарность в случае ее обнаружения. p = 0,95.

x1 5,6 4,4 2,2 7,0 3,7 6,2 7,5 5,3 5,2 6,7
x2
x3 5,9 7,6 7,6 5,9 7,2 9,1 9,2 9,6 10,1 8,1
x4
y 23,1 27,5 23,8 28,9 28,1 33,5 31,7 32,8 32,4 39,2
x1 3,1 3,4 2,8 2,9 2,7 3,2 3,1 3,5
x2
x3 0,6 0,4 0,6 0,5 0,8 1,3 0,9 0,4
x4
y 46,7 51,1 49,9 71,1 65,6 40,9 61,1 50,1 55,2 56,6
x1 3,1 3,2 3,4 3,5 3,6 3,9 4,3 4,6 4,7
x2 0,1 0,3 0,2 0,3 0,1 0,3 0,5 0,6 0,8 0,9
x3 1,5 1,3 1,8 1,3 1,7 1,5 1,1 1,4 1,9 1,4
x4
y 27,5 23,8 28,9 28,1 33,5 46,7 51,1 49,9 71,1 55,4
x1
x2
x3
x4
y 50,1 51,9 91,5 70,5 74,1 55,6 51,2 54,6 65,2 68,5
x1
x2
x3
x4
y 47,2 49,9 18,4 64,5 65,3 45,6 45,5 45,8 63,3 52,2
x1
x2
x3
x4
y 45,9 29,9 48,1 48,8 67,1 34,2 65,3 65,8 64,4 74,1
x1
x2
x3
x4
y 46,4 51,1 21,2 49,1 71,5 64,6 66,7 39,9 99,9 46,5
x1
x2
x3
x4
y 48,7 53,1 51,3 73,1 67,1 69,1 42,0 39,7 27,1 79,1
x1 71,9 93,6 15,4 31,5 36,7 13,8 65,4 30,1 15,2 32,3
x2 32,5 25,4 6,4 12,5 13,4 6,5 22,7 15,8 9,3 18,9
x3 22,5 51,5 64,8 75,1 43,8 10,2 10,5 65,2 49,1 50,4
x4 18,4 48,1 71,2 43,2 80,1 14,5 78,5 14,5 45,2 12,1
y 7,4 4,0 1,6 1,7 3,7 2,9 2,7 4,1 2,1 4,1
x1 6,9
x2
x3
x4
y 7,9 2,4 9,2 2,8 4,7 1,9 1,5 4,5 3,2 3,8

 



Читайте також:

  1. IV. Подведение итогов урока. Сообщение домашнего задания.
  2. Вопросы и задания
  3. Выполнение Задания 3
  4. Данные к заданиям листа №3
  5. Задания
  6. Задания
  7. Задания
  8. Задания для аудиторного занятия
  9. Задания для написания программы с разветвляющимся алгоритмом
  10. Задания для написания программы с циклическим алгоритмом
  11. Задания для практических и семинарских занятий
  12. Задания для разработки циклических алгоритмов




Переглядів: 450

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КОНТРОЛЬНЫЕ ЗАДАНИЯ | Анализ аддитивной модели

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.