МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
П.1 Визначення осідань паль і пальових фундаментів за розв'язанням задачі про переміщення стрижня в пружному півпросторіП.1.1 Осідання одиночної палі s1 під дією вертикального навантаження Р (рисунок П.1.1) визначають за формулою: Р – вертикальне навантаження на палю Р = Рf + РR; Рf – частина навантаження, що передається на ґрунтову основу бічною поверхнею палі, Рf = uΣpfihi; u – периметр палі; рfi – питомий опір i-го шару ґрунтової основи по бічній поверхні палі; hi – товщина i-го шару ґрунту, що контактує з бічною поверхнею палі; pr – частина навантаження, що передається на ґрунтову основу нижнім кінцем палі, Pr = рRА; pR – питомий опір ґрунтової основи під нижнім кінцем палі (ступінь реалізації питомих опорів Рf та PR залежить від величини вертикального навантаження Р), визначається в межах одного діаметра вище і чотирьох нижче позначки нижнього кінця палі; А – площа спирання палі на ґрунт. Рисунок П.1.1 – Розрахункова схема для визначення осідання вертикально навантаженої палі в ґрунтовій основі, що складена нашаруваннями ґрунтів, при вертикальному навантаженні Граничний опір палі визначають за результатами натурних випробувань ґрунтів палями. За відсутності результатів натурних випробувань допускається приймати Ри = l,25Fd. П.1.2 Пружна складова осідання палі визначається за формулою: Таблиця П.1.1 – Значення коефіцієнта с
Таблиця П.1.2 – Значення коефіцієнта b
Кінець таблиці П.1.2
П.1.3 Приведений модуль деформації ґрунту (рисунок П.1.1) визначають за формулою: П.1.4 Осідання групи паль розраховують за методикою, що враховує взаємний вплив паль у фундаменті (рисунок П.1.2). Осідання i-ої палі у фундаменті si визначають за формулою s – осідання голови палі від навантаження Р; 1 – вертикальні переміщення шарів ґрунту навколо палі; 2 – ізолінії вертикальних переміщень ґрунту; Р1, Р2 – вертикальне навантаження на першу та другу палю; s1, s2 – осідання відповідно першої та другої палі; s11, s22 – осідання паль від навантажень, прикладених до їх голів; s12, s21 – осідання першої палі від впливу другої та другої від впливу першої відповідно; sinf,1, sіnf,2 – вертикальні переміщення ґрунтової основи від навантаження на першу та другу палі відповідно; Σsinf – сумарне вертикальне переміщення ґрунтової основи від навантаження на палі. а) – переміщення одиночної палі і оточуючої її ґрунтової основи; 6) – переміщення паль і оточуючої їх ґрунтової основи під дією зосереджених сил з урахуванням взаємного впливу; в) – розподіл переміщень голів паль і поверхні ґрунтової основи з урахуванням взаємного впливу Рисунок П.1.2– Схеми розподілу переміщень паль і оточуючої їх ґрунтової основи з урахуванням взаємного впливу Таблиця П.1.3 – Значення коефіцієнта wj
Кінець таблиці П.1.3
Таблиця П.1.4 – Значення коефіцієнта kb
П.1.5 Коефіцієнти умов роботи ґрунтової основи вздовж бічної поверхні палі kf тa під нижнім кінцем палі kp визначають на основі натурних випробувань паль чи через визначення наведених характеристик ґрунту із застосуванням числових методів. У разі відсутності таких даних коефіцієнти допускається приймати: а) коефіцієнт умов роботи ґрунтової основи вздовж бічної поверхні палі kf для висячих забив них паль і паль, що занурюються без виймання ґрунту kf1 за таблицею П.1.5; для висячих набивних, бурових і буроін'єкційних паль kf2 – за таблицею П.1.6; б) коефіцієнт умов роботи ґрунту під нижнім кінцем палі kp1 для висячих забивних паль і паль, що занурюються без виймання ґрунту в піщані ґрунти, за таблицею П.1.7; в глинисті kp2 – за табли цею П.1.8; для висячих набивних, бурових і буроін'єкційних паль kp=1. Таблиця П.1.5 – Значення коефіцієнта kf1
Таблиця П.1.6 – Значення коефіцієнта kf2
Таблиця П.1.7 – Значення коефіцієнта kpl
Таблиця П.1.8– Значення коефіцієнта kp2
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|