МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
к.т.н.Максімовою Іриною Миколаївною
Навчальний посібник «Фізична і колоїдна хімія», написаний кандидатом технічних наук Максімовою І.М., складається з двох частин: частина 1 – «Фізична хімія»; частина 2 – «Колоїдна хімія». Посібник написано згідно з освітньо-професійною програмою підготовки молодшого спеціаліста напряму підготовки 0917 «Харчова технологія» для студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. Кожна тема розглядається з урахуванням того, що викладання фізичної і колоїдної хімії базується на матеріалі, відомому студентам з курсів математики, фізики і попередніх хімічних дисциплін. Враховуючи фахове спрямування посібника, в ньому наведено приклади фізико-хімічних явищ, що мають місце в технологічних процесах харчових виробництв та технології приготування їжі. Матеріал викладається в найбільш доступній і, по можливості, стислій формі. Математичні виведення формул зроблені достатньо просто і зрозуміло. В посібнику є багато рисунків, які доповнюють уяву про матеріал, що викладається. В кінці багатьох тем додається цікава інформація, яка сприяє зацікавленню студентів і розширює їх кругозір. Для активізації самостійної роботи студентів, проведення семінарських занять в кінці кожної теми наведені приклади розв’язування задач, а також задачі для самостійного опрацювання, контрольні питання та тестові завдання для перевірки засвоєння знань. А в кінці кожної частини основні терміни зведені у термінологічний словник. В навчальному посібнику в основному застосовується система одиниць СІ, але інколи вживаються й одиниці виміру інших систем, які ще широко використовуються в повсякденному житті і тому дозволяють студентам кількісно оцінити те чи інше явище.
Рецензент: С.А.ЧОРНА викладач вищої категорії
Директор Г.Т. ГЛАВАЦЬКА Могилів-Подільського заслужений працівник освіти технолого-економічного України коледжу ВНАУ
|
||||||||
|