МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
IntroductionMarketing is more than just simple distribution of goods from the manufacturer to the final customer. It includes all the stages from creation of the product and after-market stage which follows the eventual sale. One of these stages is advertising. The stages are like links in a chain and the chain may break if one of the links is weak. Advertising is as important as any other stage or link and each stage depends on the others to be successful in marketing. The product or service itself has following stages: naming, packaging, pricing and distributing. All stages are reflected in advertising which has been called the lifeblood of any organization. Without advertising the products or services cannot be distributed to sellers, to consumers or users. Early forms Advertising belongs to the modern industrial world and especially to those countries which are still developing and becoming industrialized. In the past a shopkeeper or a stall-holder had only to show goods and products and shout their goods and services to passers-by. Advertising of such forms can hardly exist now. Early forms of advertising were signs such as the inn sign, red-and-white striped barber's pole, and apothecary’s jar of coloured liquid. It might be wheelwright's wheels as signs of hotels. You must know that some of them have survived until today. Effect of urban growth The need for advertising developed with the expansion of population and a rapid growth of towns with their shops and large stores. A great number of factories producing mass production; roads and railways bringing goods; and popular newspapers gave a birth of advertising. The large quantities of goods being produced were made known by means of advertising. This information was useful for those customers who lived far from the places of manufacturing. Читайте також:
|
||||||||
|