МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
З.І. ДомбровськийФАКУЛЬТЕТ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ ДЖЕРЕЛА INTERNET ЛІТЕРАТУРА
„ІНФОРМАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ” (Конспект лекцій)
1.Мета і завданя навчальної дисципліни: засвоєння засобів та методів використання сучасних інформаційних систем з елементами штучного інтелекту для вирішення різноманітних фахових завдань; теоретична та практична підготовка студентів з конкретних питань, зокрема: формування у майбутніх фахівців відповідного рівня культури щодо інформаційних технологій ( в подальшому ІТ ), обґрунтування актуальності сучасних ІТ, використання інформацйних систем в управлінні, аналіз специфіки інформаційно - довідкових експертних систем (ЕС) та систем підтримки прийняття рішень, характеристика найважливіших складових структури ІТ та проблем пов'язаних з реалізацією цих складових для практичного раціонального використання в менеджменті. Предмет навчальної дисципліни: Інформаційні системи управління різних класів, в т. ч. інтелектуалізовані системи. Основний зміст дисципліни: Роль і необхідність ІС у менеджменті. Інформація як основний і важливий ресурс у діяльності організацій сьогодення. Взаємоповязані засоби ІС: людські, матеріальні, фінансові, інформаційні. Інформаційне забезпечення менеджменту на основі системного підходу – організуюча, координуюча ціле направлена дія на організацію - з метою ефективного перетворення вихідних ресурсів у продукт. Значення ІТ в сучасному суспільстві. ЕОМ та мережі ЕОМ - технічна база нових інформаційних технологій (НІТ). Інтелектуалізація НІТ і використання інформаційних систем у менеджменті та їх характеристики. Інформаційно - довідкові системи у менеджменті. Експертно - навчальні системи, системи підтримки прийняття рішень (СППР), інформаційні технології формування знань та їх застосування.. 2. Основні завдання вивчення дисципліни: - сутність інформаційних систем та їх значення в управління організаціями - сучасний стан і тенденції розвитку інформаційних технологій - методологія проектування інформаційних систем, визначення їх якості та ефективності - основні засади управління інформаційними ресурсами - формування та використання інтегрованих інформаційних систем у бізнесі - запровадження і розвиток в організації систем підтримки прийняття рішень - управління інформаційними системами. 3.Тематика дисципліни „Інформаційний менеджмент”.
|
||||||||
|