МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
З.І. ДомбровськийФАКУЛЬТЕТ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ ДЖЕРЕЛА INTERNET ЛІТЕРАТУРА
„ІНФОРМАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ” (Конспект лекцій)
1.Мета і завданя навчальної дисципліни: засвоєння засобів та методів використання сучасних інформаційних систем з елементами штучного інтелекту для вирішення різноманітних фахових завдань; теоретична та практична підготовка студентів з конкретних питань, зокрема: формування у майбутніх фахівців відповідного рівня культури щодо інформаційних технологій ( в подальшому ІТ ), обґрунтування актуальності сучасних ІТ, використання інформацйних систем в управлінні, аналіз специфіки інформаційно - довідкових експертних систем (ЕС) та систем підтримки прийняття рішень, характеристика найважливіших складових структури ІТ та проблем пов'язаних з реалізацією цих складових для практичного раціонального використання в менеджменті. Предмет навчальної дисципліни: Інформаційні системи управління різних класів, в т. ч. інтелектуалізовані системи. Основний зміст дисципліни: Роль і необхідність ІС у менеджменті. Інформація як основний і важливий ресурс у діяльності організацій сьогодення. Взаємоповязані засоби ІС: людські, матеріальні, фінансові, інформаційні. Інформаційне забезпечення менеджменту на основі системного підходу – організуюча, координуюча ціле направлена дія на організацію - з метою ефективного перетворення вихідних ресурсів у продукт. Значення ІТ в сучасному суспільстві. ЕОМ та мережі ЕОМ - технічна база нових інформаційних технологій (НІТ). Інтелектуалізація НІТ і використання інформаційних систем у менеджменті та їх характеристики. Інформаційно - довідкові системи у менеджменті. Експертно - навчальні системи, системи підтримки прийняття рішень (СППР), інформаційні технології формування знань та їх застосування.. 2. Основні завдання вивчення дисципліни: - сутність інформаційних систем та їх значення в управління організаціями - сучасний стан і тенденції розвитку інформаційних технологій - методологія проектування інформаційних систем, визначення їх якості та ефективності - основні засади управління інформаційними ресурсами - формування та використання інтегрованих інформаційних систем у бізнесі - запровадження і розвиток в організації систем підтримки прийняття рішень - управління інформаційними системами. 3.Тематика дисципліни „Інформаційний менеджмент”.
|
||||||||
|