МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
В С Т У П
Даний методичний посібник допоможе оволодіти всіма звуками і звукосполученнями англійської мови, наголосом та основними інтонаційними моделями найбільш поширених типів простих і складних речень. В посібнику міститься велика кількість різноманітних завдань, вправ, віршів, прислів’їв для роботи в класі та самостійного опрацювання. Всі завдання націлені на розвиток фонематичного слуху студентів, таким чином підібрані вправи на впізнання, диференціацію та ідентифікацію. В не комунікативних імітативних вправах звертається увага студентів на певні характеристики звука (довготу, наголос, аспірацію, тощо). Так як важливу роль у процесі автоматизації відіграють зразки або еталони вимови, то демонстрація зразків різних рівнів забезпечується автентичними тобто начитаними носіями мови фонограмами, відеофонограмами. Даний посібник допомагає у підготовці проведення уроків з іноземної мови в початкових класах. Посібник може бути використаний студентами педколеджів, вчителями англійської мови в початкових класах. В посібнику наведені зразки поєднання роботи над вимовою, граматикою, лексикою (вірші, пислів’я, скоромовки), що допоможе студентам успішно оволодіти спілкуванням англійською мовою.
[α:]
[ ә ]
[i:]
[ l ]
[o:]
[ ] [ә:]
[ Λ ] [ei]
[ai]
[au ] [ i ] [i ]
[ ou ] [Σə ]
[ uә] [aiә]
[f] [k]
[ ∫ ]
2) ОДНА БУКВА АБО БУКВОСПОЛУЧЕННЯ ПЕРЕДАЄ КІЛЬКА ЗВУКІВ (ВІД БУКВИ ДО ЗВУКА) A a
Ј e
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|