Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Прочитайте та запам’ятайте прислів’я на цей звук

 

1) There is a place for everything and everything in its place.

2) To know everything is to know nothing.

3) Wealth is nothing without health.

4) Fair without, false within.

5) Nothing flies into the mouth of a sleeping box.

6) There is no rose without a thorn.

7) Nothing is stolen without hands.

 

5. Опрацюйте вимову [Ө] та [ ð] в діалозі

 

— How old are you?

— Nine... But I'll be 10 on May sixteenth.

— I'm older than you! I'll be ten on the fourteenth.

— Are you going to have a birthday party? –

- Maybe. I'll have to ask my mother.

 

6. Опрацюйте вимову [Ө] та [ð] у віршах

 

1) Don't forget the birds Now that winter comes.

Think, they maybe hungry,

Throw them out your crumbs.

2) There are 12 months in all the year.

As I hear many man say,

But the merriest month in all the year

Is the merry month of May,

3BYK [d]

 

1. Навчіться вимовляти звук [d] в словах

day, sand, dog, cradle, dust, end, dream, fade, dark, odd.

 

Запам’ятайте буквосполучення з цим звуком

dg [dg] —bridge, knowledge, judge, sledge:

 

3. Опрацюйте швидке читання слів із фонемами:

fund, side, ride, cod, garden, meadow, bride, Dad, sad, dance, danger, death, dawn, did, develop, dial, display, dry.

 

Запишіть транскрипцію слів і прочитайте прислів’я на цей звук

district, dress, distance, made, double, hard, dollar, indeed, draw, pond.

Прочитайте та запам’ятайте прислів’я на цей звук.

 

1) Dog does not eat dog.

2) Desperate diseases must have desperate remedies, i

3) Dumb dogs are dangerous.

4) Satan finds some mischief still for idle_ hands to do,

5) If you dance you must pay the fiddler.

6) If the blind lead the blind, both shall fall into the ditch,

7) Books and friends should be few but good.

8) Children should be seen and not heard.

9) The longest day will have an end.

6. Опрацюйте вимову [d] у діалогах.

 

1) — What's the date today, I wonder?

— Sunday, the 25-th of December.

— What is it famous for?

— Don't you know? It's Christmas Day.

2) — David, I don't want you fighting. Stop it once and for all.

— Sorry, but I had to. Daniel started it.

— I don't care what the reasons are. I forbid you to fight.


Читайте також:

  1. I. Прочитайте и переведите текст
  2. I. Прочитайте и переведите текст.
  3. I. Прочитайте и переведите текст.
  4. I. Прочитайте и переведите текст.
  5. I. Прочитайте и переведите текст.
  6. А) Прочитайте и переведите следующие определения и примеры. Заполните пропуски словами из рамки.
  7. Дуже гарно проілюстровано те, як наша вірність в маленьких речах впливає на наш успіх записана в Книзі Іс. Нав. 13-17! Прочитайте, дуже цікавоJ
  8. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте текст, запишіть основну інформацію.
  9. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте текст. Визначте його тему й основну думку.
  10. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте тексти. Законспектуйте інформацію про найголовніші ознаки офіційно-ділового стилю.
  11. ЗАВДАННЯ 14. Прочитайте анотацію. Проаналізуйте, чи всі вимоги до цього жанру втілено в запропонованому тексті. Охарактеризуйте структуру анотації.
  12. ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте подані нижче телефонні діалоги. Визначте тему кожного з них та композиційні частини.




Переглядів: 594

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
O o I i | Oпрацюйте вимову у віршах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.