Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Прочитайте і запам’ятайте прислів’я на цей звк

 

1) A man can die but once.

2) Man is a bundle of habits.

3) A man is known by the company he keeps.

4) Misfortunes never come singly.

5) Money is the root of all evil.

6) The more you have, the more you want.

7) Might goes before right.

8) Measure twice and cut once.

9) Mere wishes are silly fishes.

10) Man does not live by bread alone.

 

5. Опрацюйте вимову [m] у діалогах

1) — Will you help me, my boy?

— What do you want me to do, Mummy?

— Will you polish the floor today?

— Is it my turn?

— Yes, it is. Your brother did it last time.

— Oh, all right, then.

2) — Nice to meet you,

— Nice to meet you, —Nice to meet you,

— Nice to meet you.

— I am so glad to meet you.

— Thanks, I am glad to meet you too.

3) — Can I see you for a minute, please?

— What’s up?

— Don't you know the news?

— What do you mean by this?

— There'll be no classes; tomorrow!

4) — I've got to go to the railway station.

— What for?

— To meet a friend of mine. How do I get there from here?

— Catch a bus or a tram. It's the quickest way, I think.

5) — How much is an ice-cream?

— Well, what sort of ice-cream do you nant?

— This one.

—15 pence, please.

— Here you ase.

— Thanks.

 

  1. Опрацюйте вимову [m] у віршах

 

1) Each bright flower

Is here to say

My wish for you:

"Happy Mother's Day!"

2) Make a basket for your mother,

And fill it nith flowers day,

Then put a card just to say:

"Happy Mother's Day".

 

3) I love my dear mummy,

I love her very much.

And do you love your mummy?

Of course and very much!

4) The first day of May

Is jolly good day!

The first day of May

Is a happy people Day!

5) Good morning, good morning,

Good morning to you.

Good morning, good morning

I am glad to see you!

6) Here are twelve months in all the year,

As I hear many man say.

But the merriest month of all the year

Is the merry month of May.

7) Miss, miss,

Little miss, miss

When she misses.

She misses like this.

8) " M" is for March and for May Day,

For May and for monher's Day.

3BУK [n]

1. Навчіться вимовляти звук [n] y словах:

night, sane, nice, noon, near, man, not, nothing, neat, inter­esting.

 

2. Запам’ятайте буквосполучення з цим звуком:

ng [ ŋ ] — y кінці слова: sing, song, thing, ring;

nk [ŋ k] — drink, bank, ink, thank.

 

3. Опрацюйте швидке читання слів з фонемами:

now, name, nanny, nail, near, nature, naughty, navy, nation­ality, nine, nil, nickname, nobody, pin, pine, mine, stone.

4. Запишіть транскрипцію слів і прочитайте вій запис:

Men, nice, not, tent, noble, pen, bend, neck, hand, demon­stration.


Читайте також:

  1. I. Прочитайте и переведите текст
  2. I. Прочитайте и переведите текст.
  3. I. Прочитайте и переведите текст.
  4. I. Прочитайте и переведите текст.
  5. I. Прочитайте и переведите текст.
  6. А) Прочитайте и переведите следующие определения и примеры. Заполните пропуски словами из рамки.
  7. Дуже гарно проілюстровано те, як наша вірність в маленьких речах впливає на наш успіх записана в Книзі Іс. Нав. 13-17! Прочитайте, дуже цікавоJ
  8. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте текст, запишіть основну інформацію.
  9. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте текст. Визначте його тему й основну думку.
  10. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте тексти. Законспектуйте інформацію про найголовніші ознаки офіційно-ділового стилю.
  11. ЗАВДАННЯ 14. Прочитайте анотацію. Проаналізуйте, чи всі вимоги до цього жанру втілено в запропонованому тексті. Охарактеризуйте структуру анотації.
  12. ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте подані нижче телефонні діалоги. Визначте тему кожного з них та композиційні частини.




Переглядів: 473

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прочитайте і запам’ятайте прислів’я на цей звук. | Прочитайте та запам’ятайте прислів’я на цей звук.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.