Фари встановлюють в передній частині автомобіля. Фара вантажного автомобіля, як правило, має круглий оптичний елемент з відбивачем параболоїда. Полягає фара з корпусу, рефлектора, розсіювача, патрона, лампи, прокладок, регулювального пристрою і обода (мал. 9).
Корпус штампують із сталі, і всередині до нього на системі пружин кріплять оптичну систему, що складається з рефлектора, скла-розсіювача і патрона з лампою. Рефлектор служить для створення направленого пучка світла і є увігнутим дзеркалом, покритим всередині шаром алюмінію для кращого віддзеркалення світла. У центрі рефлектора є отвір для кріплення патрона з двохнитьовою лампою. Лампа кріпиться за допомогою фланцевого цоколя в патроні так, щоб нитка дальнього світла знаходилася у фокусі рефлектора. Патрон, в більшості випадків, виготовляють з пластмаси, і в ньому є три контактних штиря з пружинами. Для з'єднання з джерелами струму на патрон надягають контактну колодку з дротами.
Для рівномірного розподілу світла на дорозі перед автомобілем служить розсіювач, закриваючий рефлектор зовні. Спеціальне рифлення на склі заломлює проміння світла і рівномірно розподіляє їх по дорозі. Кріпиться розсіювач до рефлектора дужками. Для запобігання попаданню всередину фари вологи, пилу і бруду між розсіювачем і рефлектором укладена прокладка.