МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Алгоритмічної мови БейсікАлгоритмічна мова Бейсік є мовою, найбільше широко використовуваним у системах на міні- і микроевм. Назва мови є абревіатурою від Веgіnnеr's All-purpose Symbolic Instruction Code - мова символічних інструкцій для початківців. Бейсик був розроблений в 1965 р. у Дартмутському коледжі Джоном Кемени й Томасом Куртцем як навчальна мова програмування бейсік є діалоговою мовою й має простий синтаксис, легкий в освоєнні й застосуванні навіть для користувачів-непрограмістів. Основою будь-якої мови програмування є алфавіт - набір припустимих знаків (літер), які можна використати для запису програм. Ці знаки є на пульті пристрою, за допомогою якого користувач спілкується з обчислювальною машиною. Алфавіт складається з 26 латинських прописних (заголовних) букв: А, В, З, D, Е, F, G, Н, I, J, ДО, L, M, N, ПРО, Р, Q, R, S, Т, U, V, W, X, Y, Z; 10 арабських цифр: 0, 1,2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, і спеціальних символів - роздільників. Роздільники включають знаки арифметичних операцій, знаки операцій відносини й обмежники. Арифметичні операції позначаються символами: (+)-додавання; (—)-вирахування; (*)-множення; (/) -розподіл; ( ) — зведення в ступінь. Знаки операцій відносини мають той же зміст, що й у звичайній алгебрі, але тому що клавіатура деяких зовнішніх пристроїв ЕОМ має обмежений набір символів, окремі символи позначаються сполученням більше простих символів: (=) - дорівнює; (>) - більше; (> = ) -більше або дорівнює; (<) - менше; (< = ) - менше або дорівнює; (< >) - не дорівнює. Символи (. : ;) служать для запису більше складних конструкцій мови: констант, змінних, функцій, виражень, ключових слів (імен операторів). Константи Константа - це величина, що у ході виконання програми має завжди тільки одне значення й не може бути змінена. Числова константа може бути записана у двох формах: природної й напівлогарифмічної. У природній формі (або у формі з фіксованою крапкою) число представляється послідовністю десяткових цифр зі знаком плюс або мінус. Знак плюс може бути опущений. Для відділення цілої частини числа від дробової використається не кома, а десяткова крапка. Нуль цілих можна опускати. Наприклад, 192, —12, +3 8, .4172(0,4172), 2.15(2,15), -.5(-0',5). Наприклад, число —3-10-10 може бути записане у вигляді -ЗІ—10. Наприклад, запис числа Авогадро 602280000000000000000000 1/моль або заряду електрона 0,000000000000000000160206 Кл У мові Бейсик їх можна записати у вигляді 6. 228Е23 й 1.6 2 6Е—19. Змінні Величини, значення яких можуть змінюватися в процесі виконання програми, називають змінними. Змінна завжди позначається ім'ям або ідентифікатором. При цьому необхідно пам'ятати, що кожному імені в мові усередині машини відповідає цілком певну адресу осередку або ж області пам'яті машини, і зміна значення змінної зводиться до зміни вмісту відповідної області пам'яті. Імена змінних у Бейсіке позначаються або однією латинською буквою, або латинською буквою з наступної за нею цифрою. Наприклад: L, X, Y, Z1, В5, З8, D3. В окремих версіях мови допускається вибір більше довгих імен. Стандартні функції При рішенні завдань обчислювального характеру часто доводиться обчислювати значення математичних функцій, таких, як sinx, еx, і т.д. У мові Бейсік ці функції обчислюють за допомогою спеціальних підпрограм або процедур, що включають у бібліотеку транслятора. Такі функції не вимагають додаткового опису в програмі й звуться стандартних функцій. Для позначення стандартних функцій у Бейсіке використають імена, що складаються із трьох латинських букв, за яких треба аргумент у круглих дужках. Аргументом функції може бути довільне арифметичне вираження. Таке позначення зветься покажчика функції. В еталонному Бейсіке налічується десять стандартних функцій, які наведені в табл. 1.1.
Читайте також:
|
||||||||
|