МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Пам'ятка-алгоритмЗдійснюючи функцію планування, необхідно мати відповіді на запитання: 1. Чи маю я чіткі цілі? 2. Чи відповідають завдання цілям? 3. Чи відповідає зміст роботи завданням? 4. Чи досить добре я обдумав план діяльності: колективу? Кожного члена колективу? Свою власну? 5. Чи достатньою є інформація для планування? 6. Чи можуть члени колективу виконати завдання? 7. Чи підтримають члени колективу план і співпрацюватимуть з директором? 8. Чи можна мотивувати та стимулювати колектив до виконання плану? Яким чином? 9. Чи передбачена в плані можливість корекції? 10.Чи можна перевірити виконання плану (за змістом, розділами; за якістю виконаної роботи; в часі виконання; за виконавцями тощо)? 11. Якими методами та засобами здійснюватиметься контроль за виконанням плану? 12. Хто буде залучений до здійснення контролю і корекції? 13. Чи точно прогнозовано кінцевий результат виконання плану і визначено критерії його оцінки? 14. Що ще необхідно передбачити? 15. Які потрібні додатки до плану? Вимоги до плану роботи закладу освіти на рік за В. І. Звєрєвою [14]: — Суспільна значущість цілей і задач. — Відповідність цілям і задачам. — Взаємозв'язок основних розділів плану, структури із основними цілями та завданнями закладу. — Відповідність змісту плану його структурі. — Наявність аналізу підсумків роботи школи за попередній рік. — Чіткість у формулюванні основних проблем закладу. — Конкретність задач та їхня відповідність визначеним проблемам. — Єдність цільового блоку та системи заходів і видів діяльності колективу на рік. — Врахування нормативно-правової бази та можливостей закладу. — Визначення головної ланки діяльності колективу. — Реалістичність по відношенню до ресурсів та умов діяльності. — Конкретність строків, виконавців. — Можливість перевірки виконання плану. — Можливість змін, доповнень, корекції плану протягом року. Методики планування особистої праці керівника Ефективність управлінської діяльності в значній мірі залежить від правильного використання часу, раціонального планування особистої праці. Планування економить час. Наприклад, на думку Л. Зайверта, 10 хвилин планування робочого дня економить дві години. Методика «ABC» 1.Закон Парето засвідчує, що за перші 20 % робочого часу виконується 80 % роботи. Тому починати робочий день необхідно з найбільш складних і важливих проблем. 2. Розподіл завдань за ступенем складності:
|
||||||||
|