Шлях від мети-бажання до мети-реальності
Стратегічна мета дає відповідь на запитання, що необхідно зробити для виконання місії.
Наприклад
Місія: задоволення потреб покупців.
Стратегічна мета: високий рівень комфорту, розмаїття послуг, які надаються покупцю.
Цілі-напрямки:
— завоювати довіру та симпатії клієнтів, сформувати коло постій-. них покупців;
— сформувати високий рівень обслуговування.
На етапі постановки задач визначається потреба у ресурсах, деталізуються умови досягнення цілей.
Цілі-задачі:
— формування системи знижок та дисконтів;
— організація стоянки для авто;
— організація дитячої ігрової кімнати.
Завдання деталізують цілі строками, виконавцями, видами робіт, обсягом. їх можна виміряти за допомогою різних цифр, дат і обсягів.
У досягненні цілей повинні брати участь у рівній мірі усі підсистеми організації та рівні управління. Основні орієнтири стратегії розвитку — це:
— рентабельність;
— стратегічна гнучкість;
— синергізм означає перевищення сукупним результатом суми складових факторів.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|