Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Релаксаційна пауза.

Закрийте очі на 5 – 10 секунд. Розслабте м’язи очей, розкрийте їх на такий же час. Повторіть вправу 3 – 4 рази. Спрямовуючи погляд вперед, умовно напишіть очима слово «інформація». Покліпайте кілька разів очима, не напружуючи м’язи очей.

VI. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст. 31)

VІІ. Узагальнення вивченого матеріалу.

- Що таке цикл?

- За допомогою яких команд створюються цикли для Садівника?

VІІІ. Підсумок уроку.

- Що цікаво було для вас на уроці?

- Що нового ми дізналися про властивість інформації?

- Де ми можемо використати ці знання?

ІХ. Домашнє завдання.

Підручник с. 30-31.

Робочий зошит. Урок 14(№1,4)

 

Урок №15

Тема. Істинні та хибні висловлення. Програма «Виконавець Кенгуру».

Мета. 1.Сформувати поняття істинних та хибних висловлень.

2. Відпрацювати вміння складати цикли за допомогою виконавця Кенгуру.

3. Розвивати пам’ять, уяву, логічне мислення.

Обладнання: програма «Сходинки», підручник, робочий зошит, комп’ютер.

Хід уроку

І.Організаційний момент.

Техніка безпеки під час роботи з комп’ютером.

Гра «Так, чи ні?»

- Потрібно включати комп’ютер без дозволу учителя?

- На уроці потрібно працювати, натискаючи будь-які кнопки на клавіатурі?

- На комп’ютерному столі потрібен безлад?

- На уроці потрібно уважно слухати вчителя і виконувати його вказівки?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Гра «Так чи ні»

Плесніть у долоні, якщо інформація вірна, якщо ні – підніміть руки і помахайте ними.

· Гриби ростуть на дереві?

· Учні вчаться в школі?

· Листя жовтіє взимку?

· Рік має 7 місяців?

· М’яч круглої форми?

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Вступна бесіда.

Сьогодні ми дізнаємось, що таке логіка та згадаємо, які висловлення є істинними, а які – хибними. Тема уроку: «Істинні та хибні висловлення».

1. Робота з підручником. (ст. 32)

Дати відповідь на запитання:

- діти, які висловлення істинні? Які хибні?

Практична робота

Виконання завдань №1,2 робочого зошита




Переглядів: 768

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Робота з програмою «Садівник». | Фізкультхвилинка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.