МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Релаксаційна пауза.Закрийте очі на 5 – 10 секунд. Розслабте м’язи очей, розкрийте їх на такий же час. Повторіть вправу 3 – 4 рази. Спрямовуючи погляд вперед, умовно напишіть очима слово «інформація». Покліпайте кілька разів очима, не напружуючи м’язи очей. VI. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст. 31) VІІ. Узагальнення вивченого матеріалу. - Що таке цикл? - За допомогою яких команд створюються цикли для Садівника? VІІІ. Підсумок уроку. - Що цікаво було для вас на уроці? - Що нового ми дізналися про властивість інформації? - Де ми можемо використати ці знання? ІХ. Домашнє завдання. Підручник с. 30-31. Робочий зошит. Урок 14(№1,4)
Урок №15 Тема. Істинні та хибні висловлення. Програма «Виконавець Кенгуру». Мета. 1.Сформувати поняття істинних та хибних висловлень. 2. Відпрацювати вміння складати цикли за допомогою виконавця Кенгуру. 3. Розвивати пам’ять, уяву, логічне мислення. Обладнання: програма «Сходинки», підручник, робочий зошит, комп’ютер. Хід уроку І.Організаційний момент. Техніка безпеки під час роботи з комп’ютером. Гра «Так, чи ні?» - Потрібно включати комп’ютер без дозволу учителя? - На уроці потрібно працювати, натискаючи будь-які кнопки на клавіатурі? - На комп’ютерному столі потрібен безлад? - На уроці потрібно уважно слухати вчителя і виконувати його вказівки? ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів. Гра «Так чи ні» Плесніть у долоні, якщо інформація вірна, якщо ні – підніміть руки і помахайте ними. · Гриби ростуть на дереві? · Учні вчаться в школі? · Листя жовтіє взимку? · Рік має 7 місяців? · М’яч круглої форми? ІV. Вивчення нового матеріалу. Вступна бесіда. Сьогодні ми дізнаємось, що таке логіка та згадаємо, які висловлення є істинними, а які – хибними. Тема уроку: «Істинні та хибні висловлення». 1. Робота з підручником. (ст. 32) Дати відповідь на запитання: - діти, які висловлення істинні? Які хибні? Практична робота Виконання завдань №1,2 робочого зошита
|
||||||||
|