МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Релаксаційна пауза.Закрийте очі на 5 – 10 секунд. Розслабте м’язи очей, розкрийте їх на такий же час. Повторіть вправу 3 – 4 рази. Спрямовуючи погляд вперед, умовно напишіть очима слово «інформація». Покліпайте кілька разів очима, не напружуючи м’язи очей. VI. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст. 31) VІІ. Узагальнення вивченого матеріалу. - Що таке цикл? - За допомогою яких команд створюються цикли для Садівника? VІІІ. Підсумок уроку. - Що цікаво було для вас на уроці? - Що нового ми дізналися про властивість інформації? - Де ми можемо використати ці знання? ІХ. Домашнє завдання. Підручник с. 30-31. Робочий зошит. Урок 14(№1,4)
Урок №15 Тема. Істинні та хибні висловлення. Програма «Виконавець Кенгуру». Мета. 1.Сформувати поняття істинних та хибних висловлень. 2. Відпрацювати вміння складати цикли за допомогою виконавця Кенгуру. 3. Розвивати пам’ять, уяву, логічне мислення. Обладнання: програма «Сходинки», підручник, робочий зошит, комп’ютер. Хід уроку І.Організаційний момент. Техніка безпеки під час роботи з комп’ютером. Гра «Так, чи ні?» - Потрібно включати комп’ютер без дозволу учителя? - На уроці потрібно працювати, натискаючи будь-які кнопки на клавіатурі? - На комп’ютерному столі потрібен безлад? - На уроці потрібно уважно слухати вчителя і виконувати його вказівки? ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів. Гра «Так чи ні» Плесніть у долоні, якщо інформація вірна, якщо ні – підніміть руки і помахайте ними. · Гриби ростуть на дереві? · Учні вчаться в школі? · Листя жовтіє взимку? · Рік має 7 місяців? · М’яч круглої форми? ІV. Вивчення нового матеріалу. Вступна бесіда. Сьогодні ми дізнаємось, що таке логіка та згадаємо, які висловлення є істинними, а які – хибними. Тема уроку: «Істинні та хибні висловлення». 1. Робота з підручником. (ст. 32) Дати відповідь на запитання: - діти, які висловлення істинні? Які хибні? Практична робота Виконання завдань №1,2 робочого зошита
|
||||||||
|