Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типові задачі з еталонами розв 'язків

Після вивчення теоретичного матеріалу слід ознайоми­тися з еталонами розв'язку задач і перевірити свою підго­товку до семінару.

Задача 1.

Знайти густину струму в електроліті, якщо кон­центрація іонів у ньому їх рухливості Напруженість електричного поля Вважаючи густину струму однаковою, знайти силу струму, якщо площа кожного електрода Іони одновалентні.

Розв'язок.

Згідно із законом Ома в диференціальній формі густина струму дорівнює - питома електропровідність.У випадку електролітів з (2.37) маємо:

За умовою задачі валентність Остаточно отримаємо:

За означенням тобто сила струму

Виконаємо обчислення:

Задача 2.

Знайти потенціал поля, створеного диполем, заря­ди котрого та плеч е в точці, яка знаходиться на відстані від осі диполя, якщо вектор і вісь диполя утворюють кут Диполь знаходиться в воді.

Розв'язок.

Потенціал поля, створеного диполем в достатньо віддаленій точці визначається за формулою (2.16):

де є - відносна діелектрична проникність середовища, її значення для води можна знайти в таблиці - електричний момент диполя. Виконаємо обчислення:

Задача 3.

Лінійний нескінченно довгий провідник зі струмом силою І робить петлю радіусом R. Знайти напру­женість магнітного поля в центрі петлі.

Розв'язок.

Напруженість магнітного поля в точці О дорівнює гео­метричній сумі напруженостей полів, створених нескінчен­но довгим провідником і коловим струмом (мал. 2.41). Згідно з (2.48)

де - відстань від точки О до провідника. А напруженість поля, створеного коловим струмом відповідно до (2.47), дорівнює:

Скориставшись правилом свердлика, бачимо, що напрямки векторів збігаються, тому геометричну суму можна замі­ нити арифметичною:

Мал. 2.41.

Теоретичні питання, що розглядаються на семінарі

1. Вимірювальні прилади та їх класифікація:

а) класифікація приладів за принципом їх дії;

б) чутливість приладів.

2. Вимірювання сили струму і напруги та інших електричних величин.

3. Вимірювання опорів за допомогою місткової схеми.

4. Вимірювання невідомої ЕРС компенсаційним методом. Дільники напруги.

5. Осцилограф і його основні характеристики.

6. Електроди та датчики медико-біологічної інформації.

7. Підсилення і генерація електричних сигналів.

8. Структурна схема кола для одержання, передачі і реєстрації медико-біологічної інформації.

 




Переглядів: 1444

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Шкала електромагнітних хвиль | Додаткові теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.