МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Типові задачі з еталонами розв 'язківПісля вивчення теоретичного матеріалу слід ознайомитися з еталонами розв'язку задач і перевірити свою підготовку до семінару. Задача 1. Знайти густину струму в електроліті, якщо концентрація іонів у ньому їх рухливості Напруженість електричного поля Вважаючи густину струму однаковою, знайти силу струму, якщо площа кожного електрода Іони одновалентні. Розв'язок. Згідно із законом Ома в диференціальній формі густина струму дорівнює - питома електропровідність.У випадку електролітів з (2.37) маємо: За умовою задачі валентність Остаточно отримаємо: За означенням тобто сила струму Виконаємо обчислення: Задача 2. Знайти потенціал поля, створеного диполем, заряди котрого та плеч е в точці, яка знаходиться на відстані від осі диполя, якщо вектор і вісь диполя утворюють кут Диполь знаходиться в воді. Розв'язок. Потенціал поля, створеного диполем в достатньо віддаленій точці визначається за формулою (2.16):
де є - відносна діелектрична проникність середовища, її значення для води можна знайти в таблиці - електричний момент диполя. Виконаємо обчислення: Задача 3. Лінійний нескінченно довгий провідник зі струмом силою І робить петлю радіусом R. Знайти напруженість магнітного поля в центрі петлі. Розв'язок. Напруженість магнітного поля в точці О дорівнює геометричній сумі напруженостей полів, створених нескінченно довгим провідником і коловим струмом (мал. 2.41). Згідно з (2.48) де - відстань від точки О до провідника. А напруженість поля, створеного коловим струмом відповідно до (2.47), дорівнює: Скориставшись правилом свердлика, бачимо, що напрямки векторів збігаються, тому геометричну суму можна замі нити арифметичною:
Мал. 2.41.
Теоретичні питання, що розглядаються на семінарі 1. Вимірювальні прилади та їх класифікація: а) класифікація приладів за принципом їх дії; б) чутливість приладів. 2. Вимірювання сили струму і напруги та інших електричних величин. 3. Вимірювання опорів за допомогою місткової схеми. 4. Вимірювання невідомої ЕРС компенсаційним методом. Дільники напруги. 5. Осцилограф і його основні характеристики. 6. Електроди та датчики медико-біологічної інформації. 7. Підсилення і генерація електричних сигналів. 8. Структурна схема кола для одержання, передачі і реєстрації медико-біологічної інформації.
|
||||||||
|