Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклади задач та їх розв'язки

Задача №1

Тіло, що має масу , протягом годпоглинуло енергію Знайти поглинену дозу і потужність поглиненої дози в одиницях і у позасистемних одиницях,

Задача №2

В 10 г маси тканини поглинається частинок зенергією Знайти поглинену і еквівалентну дози. Коефіцієнт якості (відносну біологічну ефектив­ність) для частинок прийняти рівним

Задача №3

Повітря, що знаходиться при нормальних умовах в іонізаційній камері об'ємом опромінюється рентгенівськими променями. Потужність дози рентгенівських променів дорівнює Густина повітря Знайти іонізаційний струм.

Задача №4

Рентгенівська трубка створює на деякій відстані потужність експозиційної дози Яке число пар іонів за одну секунду створює ця трубка за рахунок іонізаціїв одному грамі повітря на даній відстані?

 

Контрольні запитання та завдання для самостійної

Роботи

1. При якому виді радіоактивного розпаду випромінюються позитрони:

а) при розпаді;

б) при розпаді;

в) при розпаді;

г) при діленні ядер?

2. Вказати схему ділення ядра урану:

3. Які частинки, що супроводжують радіоактивний розпад, спричи­нюють найбільш сильний вплив на біологічні тканини:

г) нейтрони?

4. Який енергетичний спектр має а-випромінювання:

а) суцільний;

б) лінійчатий?

5. Якому випромінюванню притаманна найбільша проникна здат­ність:

в) нейтронам?

6. Який енергетичний спектр має /-випромінювання:

а) суцільний;

б) лінійчатий?

8.9. ЛАБОРАТОРНА РОБОТА "ВИЗНАЧЕННЯ КОЕФІЦІЄНТА ЛІНІЙНОГО ПОСЛАБЛЕННЯ ГАММА-ВИПРОМІНЮВАННЯ"

Мета роботи: вивчити метод реєстрації іонізуючого випромінювання за допомогою радіометра, який містить газорозрядний лічильник; визначити коефіцієнт лінійного послаблення /-випромінювання для свинцю, заліза та алюмінію.

Питання для підготовки до лабораторної роботи

1. Радіоактивність. Основні характеристики радіоактивного розпаду.

2. Активність, одиниці активності.

3. Взаємодія корпускулярного іонізуючого випромінювання (аль­фа-, бета-, протонного, нейтронного тощо) з речовиною.

4. Взаємодія рентгенівського та гамма-випромінювань з речови­ною.

5. Характеристики іонізуючого випромінювання (іонізуюча та про­никна здатності).

6. Закон послаблення іонізуючого випромінювання. Захист від іонізуючого випромінювання.

 




Переглядів: 1731

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклади задач та їх розв'язки | Додаткові теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.197 сек.