МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
УсиновленняПлан: 1. Поняття, умови та порядок усиновлення. 2. Особи, які мають право бути усиновлювачами. 3. Правові наслідки усиновлення дитини. 4. Недійсність усиновлення. 5. Скасування усиновлення: підстави, порядок, правові наслідки.
Методичні рекомендації з організації самостійної роботи студентів Самостійна робота студента є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом, яку варто починати з вивчення відповідного матеріалу підручника та нормативно-правових актів, інших джерел. Студент повинен уважно та всебічно проаналізувати набуту інформацію, а зустрівши нові поняття обов'язково з'ясувати їх зміст за допомогою словників чи інших офіційних джерел. Перелік рекомендованої літератури, не є вичерпним, при необхідності можна використовувати інші джерела та нові періодичні видання, оскільки опанування положеннями навчальної дисципліни передбачає не тільки засвоєння основних визначень та категорій, але й розуміння різних точок зору провідних вітчизняних та зарубіжних вчених. Виконання практичних завдань має на меті розвиток у студентів аналітичного мислення, уміння самостійно опрацьовувати зміст нормативних актів, систематизувати отримані знання. Для формування практичних навичок студентам пропонується вирішити задачі – практичні завдання. Студент повинен дати теоретичний аналіз правовідносин і запропонувати власне рішення на підставі норм діючого законодавства. При вирішенні практичних завдань рекомендується: - дати аналіз фактичних обставин, викладених в завданні; - визначити коло нормативних актів, застосування положень яких є необхідним; - керуватися конкретними нормами Сімейного кодексу України, постановами Пленуму Верховного Суду України, постановами Кабінету міністрів України, наказами міністерства відповідних міністерств та відомств України та іншими нормативно-правовими актами. Під час самостійної роботи студенти розглядають питання з відповідної теми, що запропоновані для вивчення в межах програми курсу, а після їх опрацювання відповідають на контрольні запитання для перевірки якості знань. Виконання завдань під час самостійної роботи спрямоване на розвиток творчого, аналітичного мислення, вміння самостійно працювати з нормативними актами та систематизувати набуті знання. Тема №1. Читайте також:
|
||||||||
|