МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
УсиновленняПлан: 1. Поняття, умови та порядок усиновлення. 2. Особи, які мають право бути усиновлювачами. 3. Правові наслідки усиновлення дитини. 4. Недійсність усиновлення. 5. Скасування усиновлення: підстави, порядок, правові наслідки.
Методичні рекомендації з організації самостійної роботи студентів Самостійна робота студента є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом, яку варто починати з вивчення відповідного матеріалу підручника та нормативно-правових актів, інших джерел. Студент повинен уважно та всебічно проаналізувати набуту інформацію, а зустрівши нові поняття обов'язково з'ясувати їх зміст за допомогою словників чи інших офіційних джерел. Перелік рекомендованої літератури, не є вичерпним, при необхідності можна використовувати інші джерела та нові періодичні видання, оскільки опанування положеннями навчальної дисципліни передбачає не тільки засвоєння основних визначень та категорій, але й розуміння різних точок зору провідних вітчизняних та зарубіжних вчених. Виконання практичних завдань має на меті розвиток у студентів аналітичного мислення, уміння самостійно опрацьовувати зміст нормативних актів, систематизувати отримані знання. Для формування практичних навичок студентам пропонується вирішити задачі – практичні завдання. Студент повинен дати теоретичний аналіз правовідносин і запропонувати власне рішення на підставі норм діючого законодавства. При вирішенні практичних завдань рекомендується: - дати аналіз фактичних обставин, викладених в завданні; - визначити коло нормативних актів, застосування положень яких є необхідним; - керуватися конкретними нормами Сімейного кодексу України, постановами Пленуму Верховного Суду України, постановами Кабінету міністрів України, наказами міністерства відповідних міністерств та відомств України та іншими нормативно-правовими актами. Під час самостійної роботи студенти розглядають питання з відповідної теми, що запропоновані для вивчення в межах програми курсу, а після їх опрацювання відповідають на контрольні запитання для перевірки якості знань. Виконання завдань під час самостійної роботи спрямоване на розвиток творчого, аналітичного мислення, вміння самостійно працювати з нормативними актами та систематизувати набуті знання. Тема №1. Читайте також:
|
||||||||
|